با کاردو هوشمندانه معامله کنید

شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصمیم‌گیری برای خرید خودرو بصورت آنلاین به موجب نبود اطلاعات بصری کافی دشوار است، اما وب‌سایت کاردو با قابلیت نمایش ویدیو از خودروی به فروش گذاشته شده در کنار عکس، این مشکل را تا حدودی برطرف کرده است.
تبلیغات

این روزها نفوذ فناوری به ابعاد مختلف زندگی انسان‌ها قابل کتمان نیست. رشد روزافزون اینترنت در کنار دسترسی افراد بیشتر به این شبکه باعث شده تا روش‌های جایگزین برای کارهایی که شاید ساعت‌ها وقت‌گیر بود، امروزه به امری عادی تبدیل شود. از جمله‌ی خدماتی که می‌توان امروزه در اینترنت از آن‌ها استفاده کرد، سایت‌هایی است که برای خرید و فروش خودرو ایجاد شده‌اند. کاردو از جمله‌ی وب‌سایت‌ها برای تسهیل فرایند خرید و فروش خودرو است، حال آنکه این وب‌سایت روش‌های نوینی را برای خریداران و فروشندگان ایجاد کرده تا فرایند خرید و فروش ساده‌تر از پیش شود.

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های کاردو امکان اضافه کردن ویدیو توسط فروشنده از خودرویی است که برای فروش قرار داده است. یقینا وجود ویدیو در کنار عکس‌هایی که از خودرو تهیه می‌شود، می‌تواند دید بهتر و روشن‌تری را در اختیار خریدار قرار دهد.

کاردو از ظاهری ساده و گویا بهره می‌برد. کاردو در حالت کلی از چهار قسمت تشکیل شده که شامل قسمت خرید، فروش، دانشنامه‌ی خودرویی و همچنین مجله‌ی خودرویی است. خریداران می‌توانند با مراجعه به قسمت خرید گزینه‌های ثبت شده برای فروش را مشاهده کرده و فروشندگان نیز می‌توانند خودروی خود را برای فروش با طی مراحل تعیین شده، وارد قسمت آگهی‌ها کنند.

برای مشاهده‌ی آگهی‌های فروش می‌توان روش‌های مختلفی را در کاردو مورد استفاه قرار داد. اصلی‌ترین و در عین حال ساده‌ترین روش کلیک روی کلید خرید در منوی اصلی سایت است. با اینکار تمام آگهی‌ها نمایش داده شده و در ستون سمت راست نیز می‌توان نتایج به نمایش درآمده را براساس فیلترهای مورد نظر تغییر داد. روش دیگر که مناسب افرادی است که به دنبال مدل خاصی از خودرو هستند، انتخاب لوگوی برند مورد نظر و سپس مدل خودرویی است که به دنبال خرید آن هستند.

کاردو

روش سوم امکان شخصی‌سازی نمایش آگهی‌ها براساس محل فروش را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در کاردو می‌توان با انتخاب استان مورد نظر خود، در مراحل بعدی می‌توان به ترتیب پس از انتخاب برند خودروی مورد نظر و سپس مدل یا نوع شاسی مدنظر و در نهایت قیمت مورد نظر، آگهی‌های مورد نظر را مشخص کرد. 

علاوه بر امکان اضافه کردن ویدیو از خودرویی که برای فروش قرار داده شده، کاردو قابلیت دیگری را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این قابلیت امکان مشخص کردن موقعیت مکانی کاربر روی نقشه است تا از این‌رو خریدار برای یافتن محل فروشنده، از طریق اپلیکیشن‌های مسیریاب، مشکلی نداشته باشد.

کاردو پلان‌های مختلفی را نیز برای درج آگهی پیش‌بینی کرده که از یک تا پنج ستاره طبقه‌بندی شده است. هر یک از پلان‌های پیش‌بینی شده ویژگی‌های متعددی داشته و امکانات جالبی را از قبیل نمایش تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی تا نمایش در گروه تبلیغات برگزیده در صفحات مختلف سایت را شامل می‌شود.

کاردو در قسمت دانشنامه نیز مقالاتی را در خصوص مفاهیم بنیادین و کاربردی حوزه‌ی خودرو تهیه کرده و به کاربران نمایش می‌دهد. قسمت مربوط به مجله‌ی خودرویی نیز اطلاعاتی را که شامل اخبار و مقالات مربوط به حوزه‌ی خودرو است را نمایش می‌دهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات