نتیجه نظرسنجی؛ کاربران زومیت تغییرات مک بوک پروهای جدید اپل را کافی نمی‌دانند

جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران شرکت‌کننده در نظرسنجی زومیت با اختلاف اندک، تغییرات مک‌بوک‌ پروهای جدید اپل را کافی ندانسته‌اند.
تبلیغات

معرفی و عرضه‌ی نسل جدید لپ‌تاپ‌های محبوب اپل در هفته گذشته، زومیت را بر آن داشت تا با برگزاری یک نظرسنجی کفایت تغییرات این محصولات را از کاربران جویا شود. پیش از معرفی مک‌بوک‌ پروهای ۱۳ و ۱۵ اینچی ۲۰۱۸ اپل، با توجه به نظر کارشناسان تقریبا بنیادی نبودن تغییرات در آن‌ها قابل پیش‌بینی بود؛ اپل نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود را به نسل هشتم پردازنده‌های اینتل مجهز کرده است و تراشه‌ی T2 را برای تجمیع سنسورها و کنترلرها به مک‌های جدید آورده است. ظاهر و ابعاد این لپ‌تاپ‌های به‌روز شده تغییری نسبت به مدل‌های سال گذشته ندارند با این حال شاهد افزایش ظرفیت باتری در هر دو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچی هستیم.

اپل برای نسل جدید مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ از پردازنده‌های ۴۵ واتی و نسل هشتمی Core i7 و Core i9 اینتل استفاده کرده است و طبق انتظار مک‌بوک پرو ۱۳ نیز با پردازنده‌های ۴ هسته‌ای و ۲۸ واتی روانه بازار شده‌اند. شاید بتوان برطرف شدن مشکل کیبوردهای مک‌های ۲۰۱۷ در نسخه‌ی جدید را خوشحال‌کننده‌ترین خبر برای علاقه‌مندان این لپ‌تاپ‌ها دانست که حالا به لطف نسل سوم کیبورد پروانه‌ای کم‌صداتر شده و در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم شده است. دیگر خبر خوشایند در مورد مک‌های جدید تجهیز آن‌ها به قابلیت کاربردی TrueTone در نمایشگر است که پیش از در آیپدهای اپل شاهد آن بودیم.

در نظر سنجی این هفته‌ی زومیت  ۵۲.۸ درصد کاربران تغییرات مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ را کافی ندانسته‌اند و ۴۷.۲ درصد از کاربران بهبود‌های نسل جدید لپ‌تاپ اپل را کافی ارزیابی کرده‌اند. نکته‌ی مهم در این نظرسنجی، نزدیک بودن نتایج به یکدیگر است. برخی کاربران زومیت اصلاح کیبورد را قدمی مثبت و مفید می‌دانند و فقدان واحد گرافیکی قوی در مک‌ها را مانع کامل شدن این محصولات می‌دانند و برخی طراحی مشابه با مدل‌های دو سال گذشته این محصولات را نپسندیده‌اند.

نتیجه نظرسنجی مک بوک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات