رکورد فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند هواوی از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون

پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق آخرین اعلام ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، این شرکت از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند فروخته است.
تبلیغات

ریچارد یو، مدیرعامل گروه محصولات تجاری هواوی در جریان مراسم رونمایی از نوا ۳، اعلام کرد که هواوی از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون موفق به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند شده است. 

هواوی/ Huawei

با رکورد فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سال ۲۰۱۸ نقطه‌ی عطفی برای شرکت Huawei محسوب می‌شود. در سال ۲۰۱۵، هواوی در ۲۲ دسامبر (اول دی‌ماه) توانست چنین رقم فروشی را گزارش دهد. سال ۲۰۱۶، در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهرماه) گزارش فروش همین تعداد گوشی هوشمند را منتشر کرد و سال گذشته‌ی میلادی در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریورماه) اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند را به فروش رسانده است. با مقایسه‌ی تاریخ‌های ارائه‌شده از سوی هواوی به‌خوبی مشخص می‌شود که این شرکت توانسته است از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون در کمترین زمان ممکن، رکورد فروش ۱۰۰ میلیون گوشی را به نام خود ثبت کند.

با توجه به اینکه در حال حاضر در ماه جولای هستیم و تا پایان سال ۲۰۱۸ زمان زیادی باقی مانده است، انتظار می‌رود تا پایان سال، هواوی بتواند رکورد فروش دیگری را به نام خود ثبت کند. حدود ۶ میلیون گوشی‌ هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ پرو در مدت زمان کوتاهی به فروش رسیده است و ظرف ماه‌های آینده، با معرفی میت ۲۰ انتظار می‌رود این شرکت چینی با فروش خوبی مواجه شود. ریچارد یو امیدوار است تا تاریخ ۳۱ دسامبر، هواوی بتواند ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند. فروش گوشی‌های هوشمند هواوی در مقایسه با ۷ سال گذشته، حدود ۵۱ درصد رشد داشته است و انتظار می‌رود شاهد رشد بیشتری در فروش محصولات این برند باشیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات