مشخصات و زمان معرفی رسمی ال جی وی 40 مشخص شد

پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس آخرین گزارش‌ها، ال‌جی وی ۴۰، بعد از گلکسی نوت ۹ سامسونگ و قبل از معرفی آیفون ۹ اپل رونمایی می‌شود.
تبلیغات

ال‌جی قصد دارد در سال جاری میلادی، چهارمین پرچمدار خود موسوم به ال‌جی وی ۴۰ را به‌صورت رسمی معرفی کند. بعد از رونمایی از ال‌جی جی‌ ۷، ال‌جی وی‌ ۳۰ اس و ال‌جی وی ۳۵ تین‌کیو ظاهرا باید منتظر معرفی پرچمدار بعدی ال‌جی در ماه سپتامبر (شهریورماه) با دوربین سه‌گانه باشیم.

برخی رسانه‌های کره‌ای، ضمن انتشار مشخصات LG V40، زمان رونمایی احتمالی آن را ماه سپتامبر اعلام کرده‌اند. اگر به این تاریخ دقت کنید، متوجه می‌شوید که ال‌جی V40 با فاصله‌ای بعد از گلکسی نوت ۹ سامسونگ معرفی خواهد شد. در نتیجه انتظار نمی‌رود که خبری از وی ۴۰ در نمایشگاه ایفا (IFA) اواخر آگوست (مردادماه) باشد؛ البته ال‌جی همین استراتژی را در معرفی گوشی ال‌جی وی ۳۰ هم در پیش گرفت. 

علاوه‌بر اینکه ال‌جی به زمان رونمایی گلکسی نوت ۹ توجه دارد، نیم‌نگاهی هم به برنامه‌ی زمان‌بندی رونمایی آیفون ۹ اپل نشان می‌دهد. ارزان‌ترین مدل آیفون قرار است اواسط تا اواخر ماه اکتبر (مهرماه) و بعد از معرفی آیفون ۱۰ مدل ۲۰۱۸ و آیفون ۱۰ پلاس رونمایی شود. ظاهرا LG در نظر دارد ةا پرچمدار بعدی خود را با فاصله‌ای از دو رقیب معرفی کند. به همین دلیل، زمانی را پس از رونمایی گلکسی نوت ۹ و قبل از رونمایی آیفون ۹ ارزان‌قیمت برای رونمایی از ال‌جی وی 40 انتخاب کرده است تا جنجال‌های رسانه‌ای در مورد گوشی‌های رقبا کمتر شده باشد و توجه بازار به پرچمدار ال‌جی معطوف شود.

با توجه به مشخصاتی که کره‌ای ها در مورد LG V40 منتشر کرده‌اند، قرار است پرچمدار بعدی ال‌جی از دوربین سه‌گانه‌ی ۱۶، ۲۰ و ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره ببرد و طبق اعلام ال‌جی، تنها گوشی هوشمند بازار است که همزمان مجهز به لنز فوق‌ عریض و فوق تله‌فوتو خواهد بود. آیا این مشخصات بدان معنی است که ال‌جی وی‌ ۴۰ مانند هواوی پی ۲۰ پرو با زوم اپتیکال ۳x معرفی خواهد شد؟ 

دو دوربین پنل جلویی، همانند آیفون، اوپو فایند ایکس و می ۸، از اسکن سه بعدی برای تشخیص چهره بهره می‌برد و تاییدکننده‌ی خبرهای قبلی است که ال جی وی ۴۰ با پنج دوربین و سیستم تشخیص چهره از راه می‌رسد. نمایشگر OLED پرچم‌دار جدید ال‌جی بیش از ۹۰ درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. پیش از این نیز طرح مفهومی جدیدی از ال جی وی ۴۰، طراحی بدون حاشیه‌ی آن را نشان داده بود. انتظار می‌رود برخلاف ال‌جی جی ۷ که باتری ضعیفی داشت، LG V40 از باتری بزرگ‌تری بهره ببرد.

با اینکه طرح این موضوع ظاهرا ارتباطی به ال‌جی وی ۴۰ ندارد، ولی طبق آخرین خبرها ظاهرا زمان رونمایی آیفون ۶.۱ اینچی اپل با نمایشگر LCD حدودا با یک ماه تاخیر و بعد از معرفی مدل‌های OLED خواهد بود. باید دید تاخیر زمانی معرفی آیفون LCD تاثیری در برنامه‌ی زمان‌بندی رونمایی ال‌جی ایجاد خواهد کرد یا خیر. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات