اکسپریا ایکس زد 3 در یک خرده فروشی آنلاین رویت شد

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پرچمدار بعدی سونی با نام Xperia XZ3 در ایفا ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد؛ با این حال، فروشگاهی اینترنتی از هم‌اکنون این گوشی را برای پیش‌فروش قرار داده است.
تبلیغات

یک خرده‌فروشی اینترنتی بریتانیایی ادعا می‌کند که اطلاعات مربوط به مشخصات اصلی اکسپریا ایکس زد ۳ (Xperia XZ3)، پرچمدار بعدی سونی و قیمت آن را در این کشور در اختیار دارد. علاوه بر این، صفحه‌ای در این خرده‌فروشی باز شده است که امکان پیش‌فروش این گوشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مسئله موضوع عجیبی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا سونی، اکسپریا ایکس زد ۳ را برای عرضه در نمایشگاه ایفا در شهریور امسال زمانبندی کرده است.

با این حال، در صورتی که فروشگاه یادشده اطلاعات خود را از منبع موثقی به‌دست آورده باشد، افشاگری آن‌ها با اطلاعاتی که تاکنون از پرچمدار بعدی سونی درز کرده است، در تقابل قرار دارد. ما پیش از این براساس اطلاعات منتشرشده از سوی بنچمارگ گیگ‌بنچ می‌دانستیم که این گوشی مجهز به نمایشگر ۵.۹ اینچی QHD با وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. اما سونی قبلا هرگز از نمایشگری با این وضوح تصویر در گوشی‌های خود استفاده نکرده است. علاوه بر این، گوشی‌های پرچمدار سونی که در نیمه‌ی دوم سال از راه می‌رسیدند، همیشه تنها از یک به‌روزرسانی جزئی در مقایسه با نسل پیشین بهره می‌گیرند؛ در نتیجه بعید است این شرکت اکسپریا ایکس زد ۳ را با مشخصاتی به‌کلی متفاوت از نسل دوم معرفی کند.

Sony Xperia XZ3 Preorder

به همین دلیل، اکثر مشخصاتی که در صفحه‌ی پیش‌فروش اکسپریا ایکس زد ۳ قرار گرفته است، به جز ساختار دوربین و باتری تفاوتی با اکسپریا ایکس زد ۲ ندارد. براساس شایعات، پرچمدار بعدی ژاپنی‌ها همانند اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم مجهز به دوربین دوگانه‌ی ۱۹ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود؛ در نتیجه به‌نظر می‌رسد که می‌توان به مشخصات منتشرشده در خرده‌فروشی بریتانیایی اطمینان کرد. علاوه بر این، در زمینه‌ی باتری شاهد افزایشی جزئی (از ۳۱۸۰ به ۳۲۴۰ میلی‌آمپر) خواهیم بود. در همین رابطه، ظاهرا ضخامت گوشی نیز قدری کاهش یافته و به ۱۰.۱ میلی‌متر رسیده است.

فروشگاه بریتانیایی، اکسپریا ایکس زد ۳ را با قیمت خرده‌فروشی ۹۸۸ دلار برای پیش‌فروش قرار داده است که برچسب قیمت بالایی به‌شمار می‌رود و همچنین تقریبا هم‌رده‌ی پرچمدار فعلی سونی یعنی اکسپریا ایکس‌زد ۲ پریمیوم با پیکربندی ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت ظرفیت ذخیره‌سازی محسوب می‌شود. با این حال، به اطلاعات یادشده باید با دیده‌ی شک و تردید نگریست؛ زیرا تا رونمایی رسمی از پرچمدار بعدی سونی هنوز نزدیک به دو ماه باقی مانده است و اعلام پیش‌فروش آن از هم‌اکنون قدری غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات