سونی هشتم شهریور کنفرانسی را در نمایشگاه IFA برگزار می‌کند

سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی برای تاریخ ۸ شهریور، کنفرانسی را در نمایشگاه IFA برنامه‌ریزی کرده است که احتمالا پیرامون گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد ۳ خواهد بود.
تبلیغات

به‌دنبال انتشار شایعاتی که حکایت از در دست توسعه‌بودن اکسپریا XZ3 و اکسپریا XZ3‌ پریمیوم داشتند، سونی امروز تأیید کرد که در نمایشگاه IFA 2018 کنفرانسی را برای رونمایی محصول برگزار خواهد کرد، آغاز این رویداد در تاریخ ۸ شهریور، ساعت ۱۵:۳۰ به‌وقت تهران خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که ژاپنی‌ها در جریان آن از گوشی هوشمند Xperia XZ3 پرده‌برداری کنند.

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که Sony در جانشین اکسپریا ایکس‌زد ۲ از نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹، بدنه‌ای از جنس شیشه‌ی خمیده و چهار دوربین استفاده خواهد کرد که ظاهرا در قالب دو دوربین دوگانه در پنل پشتی و جلوی گوشی قرار خواهند گرفت. پیش‌بینی می‌شود که اکسپریا ایکس‌زد ۳ توان پردازشی خود را توسط پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۴۵ تأمین کند، در شرایطی که حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی این تراشه‌ی قدرتمند را همراهی خواهند کرد. از دیگر مشخصات دستگاه جدید ژاپنی‌ها می‌توان به باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید پی اشاره کرد.

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، سونی روی محصول دیگری با نام Xperia XZ3 Premium نیز کار می‌کند؛ اما رونمایی از این گوشی هوشمند در جریان نمایشگاه IFA 2018 دور از ذهن به‌نظر می‌رسد. از آنجایی که ژاپنی‌ها اکسپریا ایکس‌زد ۲ پریمیوم را در ماه آوریل معرفی کردند، انتظار می‌رود که سونی برای پیش‌رفتن در قالب سیکل ۶ ماهه‌ی به‌روزرسانی محصول خود، جانشین گوشی هوشمند یادشده را در ماه اکتبر یا نوامبر رونمایی کند.

نظر شما در این خصوص چیست، آیا مشخصات منتسب به محصول جدید سونی، شما را برای رویداد هشتم شهریور هیجان‌زده می‌کند؟ دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران گرامی زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات