بنچمارک نوکیا 6.1 پلاس برخی از مشخصات این مدل را فاش کرد

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات منتشرشده در بنچمارک گیگ‌بنچ، HMD Global قصد دارد به‌زودی نسخه‌ی جهانی گوشی میان‌رده‌ی نوکیا X6 را با نام نوکیا ۶.۱ پلاس به بازار عرضه کند.
تبلیغات

اگر از جمله هواداران گوشی‌های نوکیا محسوب می‌شوید و در انتظار یک گوشی میان‌رده با نمایشگر بریده از این شرکت هستید، احتمالا قدری بیشتری باید صبر کنید؛ زیرا HMD Gobal در حال آماده ساختن نوکیا ایکس ۶ برای عرضه‌ی جهانی است. مدل جهانی این گوشی، نوکیا ۶.۱ پلاس نامیده می‌شود و براساس گزارش‌ها انتظار می‌رود که در تاریخ ۱۹ ژوئن (۲۸ تیر) به بازار راه پیدا کند.

تا جایی‌ که فعلا می‌دانیم، نوکیا ۶.۱ پلاس و نوکیا ایکس ۶ باید از مشخصات مشابهی بهره‌مند باشند و فهرست‌ اخیر بنچمارک گیگ‌بنچ نیز این موضوع را تایید می‌کند. Nokia X6 در سه مدل مختلف با حافظه‌ی رم ۴ و ۶ گیگابایت در کنار حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود. نسخه‌ی اختصاصی Nokia 6.1 Plus به‌تازگی در بنچمارک گیگ‌بنچ به‌همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم ظاهر شده است و برخلاف نوکیا ایکس ۶ که مجهز به رابط کاربری سفارشی برای بازار چین است، اندروید اوریو ۸.۱ را اجرا می‌کند.

Nokia 6.1 Plus Benchmark

فهرست گیگ‌بنج همچنین تایید می‌کند که نسخه‌ی جهانی نوکیا ایکس ۶ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ کوالکام مجهز خواهد بود. احتمال می‌رود که نوکیا ۶.۱ پلاس براساس گزارش پیشین در تاریخ ۲۸ تیر به بازار عرضه شود؛ اما ممکن است کمی طول بکشد تا به‌صورت جهانی در دسترس قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات