تقویت گمانه‌ها در خصوص خرید روکولند توسط دیجی کالا

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه دیجی‌کالا از ورود به حوزه‌ی عرضه مواد غذایی تند‌مصرف خبر داد، گمانه‌هایی مبنی بر خرید روکولند توسط دیجی‌کالا مطرح شد. حال دعوتنامه‌‌ی دیجی‌کالا برای مراسمی با محوریت همکاری روکولند و دیجی‌کالا، احتمال این خرید را تقویت کرده است.
تبلیغات

چندی پیش دیجی‌کالا با برگزاری مراسمی اعلام کرد که درصدد ورود به حوزه‌ی فروش خوارو‌بار و مواد غذایی تند‌مصرف است؛ البته این موضوع تنها خبر در رابطه با فعالیت‌های دیجی‌کالا نبود. دیجی‌کالا در اولین کنفرانس خبری سال ۱۳۹۷ از دیجی‌پی نیز به عنوان سیستم پرداخت الکترونیک خود رونمایی کرد؛ پس از برگزاری این مراسم، شایعاتی در رابطه با احتمال تصاحب روکولند توسط دیجی‌کالا به گوش می‌رسید تا اینکه ارسال دعوتنامه‌ای از سوی دیجی‌کالا برای برگزاری مراسمی در تاریخ ۲۵ تیرماه یا دوشنبه‌ی آینده با محوریت همکاری دیجی‌کالا و روکولند، شایعات مطرح شده را بیش از پیش تقویت کرد و به نظر می‌رسد این موضوع هفته‌ی آینده رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

اضافه شدن عرضه‌ی مواد غذایی که به اصطلاح FMCG خوانده می‌شود، می‌تواند حرکتی رو به جلو از سوی دیجی‌کالا باشد. احتمالا می‌دانید که سال گذشته نیز آمازون به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان برای ورود به بازار خواروبار، هول فودز را با پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد دلار خریداری کرد.

دیجی‌کالا در حالی در پی ورود به حوزه‌ی مواد غذایی تند مصرف است که طی سال‌های اخیر به ترتیب با راه‌اندازی دیجی‌استایل فعالیت در حوزه‌ی مد و فشن را به پورتفولیوی خود اضافه کرده است. دیجی‌کالا سال گذشته با خرید فیدیبو به‌صورت رسمی وارد حوزه‌ی کتاب‌های الکترونیک نیز شده است.

نظر شما درباره‌ی تصمیم احتمالی دیجی‌کالا برای تصاحب روکولند چیست؟ آیا گسترش روزافزون حوزه‌هایی که دیجی‌کالا در آن‌ها فعالیت دارد، می‌تواند تأثیر منفی یا مثبتی بر کیفیت خدمات آن داشته باشد؟ نظر خود را با ما و سایر کاربران عزیز زومیت به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات