تصاویر رندر منتسب به گلکسی نوت 9 فاش شد

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین تصویر رندر منتسب به گلکسی نوت ۹ نشان از این دارد که این گوشی‌هوشمند بسیار شبیه به گلکسی نوت ۸ است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد همانطور که گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی اس ۹ پلاس شبیه به برادر کوچک‌تر خود هستند، گلکسی نوت ۹ نیز دارای شباهت‌های بسیاری با گلکسی نوت ۸ خواهد بود.

ساعاتی پیش تصویر رندری منتسب به گلکسی نوت ۹ سامسونگ فاش شد که نشان دهنده‌ی شباهت زیاد این گوشی‌هوشمند با نسل گذشته، از زاویه‌ی روبرو است. به جرات می‌توان گفت که گلکسی نوت ۹ از زاویه‌ی روبرو که تصویر رندر آن فاش شده، بسیار شبیه به گلکسی نوت ۸ است.

البته با کمی دقت می‌توان دید که با وجود شباهت بسیار زیاد بین گلکسی نوت ۹ و گلکسی نوت ۸، حاشیه‌ی پایینی نسل جدید فبلت سامسونگ کمی باریک‌تر از نسل گذشه شده است. همچنین باید به خمیدگی جزئی در گوشه‌ها نیز اشاره کرد. با وجود اینکه تصویری از پشت این گوشی‌هوشمند منتشر نشده، اما شنیده‌ها نشان از این دارد که بزرگ‌ترین تغییر در پشت گلکسی نوت ۹ روی خواهد داد. براساس اخبار فاش شده، سنسور اثر انگشت به زیر دوربین دوگانه که بصورت افقی قرار گرفته، منتقل خواهد شد.

سامسونگ اعلام کرده که نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را طی مراسمی که ۱۸ مرداد ماه در نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. این گوشی‌هوشمند احتمالا از وجود نسخه‌ای که به رم ۸ گیگابایتی مجهز است، راهی بازار خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی گلکسی نوت ۹ باید به احتمال بکارگیری باتری با ظرفیت ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره کرد. ضمنا از جمله‌ی بزرگ‌ترین تغییرات در گلکسی نوت ۹، متوجه قلم S Pen خواهد بود که با پشتیبانی از ارتباط بلوتوث راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات