موجودی شیائومی می 8 در کمتر از یک دقیقه در چین به اتمام رسید

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می ۸ جدیدترین پرچمدار شیائومی در نخستین موج فروش با استقبال بی‌نظیری از سوی هواداران مواجه شد و تمام موجودی آن در کمتر از یک دقیقه به فروش رسید.
تبلیغات

شیائومی آخرین پرچمدار خود شیائومی می ۸ را هفته‌ی گذشته معرفی و اعلام کرد که نخستین موج فروش این گوشی از روز سه‌شنبه ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) در چین آغاز خواهد شد. با فرارسیدن روز موعود مشخص شد که ظاهرا این گوشی به محبوبیتی غافلگیرکننده نزد هواداران شیائومی دست یافته است؛ زیرا کل موجودی آن در مدت کمتر از یک دقیقه به فروش رسید.

در واقع به‌طور دقیق ۳۷ ثانیه طول کشید تا برچسب اتمام موجودی به جدیدترین دستگاه شیائومی بخورد. به‌ نظر می‌رسد که قیمت شیائومی می ۸ نقش مهمی در محبوبیت این گوشی بازی کرده است. جدیدترین پرچمدار شیائومی علاوه بر آنکه با قیمت خرده‌فروشی ۴۲۰ دلار به فروش می‌رسد، قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌دهد و بریدگی نمایشگر آن احتمالا بیش از همه یادآور آیفون ۱۰ است. تنها تفاوت شیائومی می ۸ با پرچمدار اپل وجود یک حاشیه‌ی باریک در قسمت پایین نمایشگر ۶.۲ اینچی آن است. پرچمدار شیائومی در زمینه‌ی مشخصات فنی از آخرین فناوری‌های روز از جمله پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. همچنین امکان سفارش این گوشی از بین سه مدل مختلف ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وجود دارد.

در کنار این مشخصات پیشرفته، شیائومی دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی به همراه فناوری هوش مصنوعی برای دوربین اصلی شیائومی می ۸ در نظر گرفته است. این گوشی در بریدگی نمایشگر خود از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. علاوه بر این، شیائومی می ۸ همچون آیفون ۱۰ فناوری تشخیص سه‌بعدی چهره ارائه می‌دهد و به نخستین گوشی هوشمند اندروید برخوردار از این ویژگی تبدیل شده است.

شهروندان چینی که مایل به خرید آخرین پرچمدار شیائومی هستند، می‌توانند در موج فروش بعدی این گوشی که از تاریخ ۱۲ ژوئن آغاز می‌شود، نسبت به خرید آن اقدام کنند. شیائومی همچنین قصد دارد در آینده‌ای نزدیک فروش پرچمدار جدید خود را در مصر، فرانسه، هند، ایتالیا، روسیه، اسپانیا و ویتنام آغاز کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات