رندر رسمی نشان از شباهت موتو زد 3 به موتو زد 3 پلی دارد

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتو زد ۳ گوشی اقتصادی میان‌رده موتورولا طراحی مشابه موتو زد 3 پلی خواهد داشت. رندر رسمی منتشرشده این موضوع را تأیید می‌کند.
تبلیغات

تاکنون رندرهای مختلفی از گوشی میان‌رده بعدی موتو زد منتشر شده است، ولی تصویری که اخیر فاش شده، نشان می‌دهد پرچم‌دار بعدی موتورولا، طراحی بسیار آشنا دارد و به نظر می‌رسد این طراحی را قبلا دیده باشیم. طراحی موتو زد ۳ کاملا و دقیقا  شبیه به طراحی موتو زد ۳ پلی است. 

بسیاری از برندها، وقتی قصد دارند گوشی اقتصادی میان‌رده‌ای را به‌عنوان جایگزین خرید به بازار عرضه کنند، تغییراتی جزئی در طراحی آن ایجاد می‌کنند؛ ولی ظاهرا موتورولا تصمیم گرفته است هیچ گونه تغییری در طراحی ظاهری موتو زد ۳ ندهد. در این صورت شاهد دو گوشی کاملا شبیه به هم از یک برند خواهیم بود که تنها تفاوت آن‌ها مربوط به سخت‌افزار است.

هر دو گوشی دارای نمایشگری با نسبت صفحه ۱۸:۹ هستند و به همین دلیل موتورولا مجبور شده است اسکنر اثر انگشت را در لبه گوشی قرار دهد که از این نظر چیدمان کلید‌ها شبیه به پرچم‌داران قبلی سونی اکسپریا است. قسمت ماژول دوربین دوگانه در قاب پشتی، طراحی شیشه‌ای متفاوت و زیبایی دارد و از وجود یک دوربین دوگانه بهره می‌برد. تا به حال خبرهای غیر رسمی مختلفی درباره‌ی موتو زد ۳ پلی منتشر شده, ولی تاکنون هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد قطعات داخلی و مشخصات سخت‌افزاری موتو زد ۳ ارائه نشده است. با توجه به اینکه این گوشی هوشمند قرار است در رقابت با سایر پرچم‌دارها به بازار بیاید، انتظار می‌رود از پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ به علاوه‌ی حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی بهره برده و مجهز به اندروید ۸.۱ اوریو باشد و امیدواریم به‌روزرسانی اندروید پی را نیز تا پایان سال ۲۰۱۸ دریافت کند. 

 انتظار می‌رود موتو زد ۳ پلی معمولی ۶ ژوئن (۱۶ خرداد)‌ رونمایی شود. با توجه به طراحی مشابه دو گوشی، علاقمندان می‌توانند موتو زد ۳ را هم رؤیت کنند. موتو زد ۲ فورس (Moto Z2 Force)، پرچم‌دار قبلی موتورولا، در رویدادی بزرگ در جولای سال گذشته رونمایی شد. اگر موتورولا همین روال را در پیش بگیرد، انتظار می‌رود موتو زد ۳ در زمانی مشابه سال قبل معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات