اپل امکان ساخت انیموجی های سفارشی را فراهم می‌کند

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار قابلیت جذاب انیموجی به همراه آیفون ۱۰ در سال گذشته، اکنون اپل با بهبود این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا به ساخت انیموجی از چهره‌ی خود بپردازند
تبلیغات

انیموجی یکی از بخش‌های جالب و سرگرم‌کننده‌ی آیفون ۱۰ محسوب می‌شد. اکنون اپل با معرفی مموجی (Memoji) این قابلیت را بیش از پیش جذاب کرده است. همان‌طور که احتمالا انتظار داشتید، این ویژگی امکان ساخت شخصیت‌های انیموجی اختصاصی را براساس ظاهر کاربران فراهم می‌کند. مموجی قطعا قابلیت قابل توجه‌ای به‌حساب می‌آید و به احتمال فراوان موجب خوشحالی کاربران خواهد شد.

علاوه بر این، اپل ویژگی «تشخیص زبان» را نیز معرفی کرده است. همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، این قابلیت بدین معنی است که انیموجی‌ها می‌توانند بیرون آوردن زبان کاربر را تشخیص دهند. ساخت مموجی اختصاصی بسیار ساده است و تنظیمات جزئی مختلفی را از جمله بلندی مو ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید تجهیزات جانبی نظیر عینک آفتابی، گوشواره و موارد مشابه را به چهره‌ی خود بیافزایید. اگر تا به حال در پلتفرم‌های مختلف نینتندو اقدام به ساخت شخصیت کرده باشید، قابلیت جدید مموجی برایتان آشنا خواهد بود.

علاوه بر این، اپل مشغول افزودن برخی از ویژگی‌های بیشتر به اپلیکیشن messages است؛ قابلیت‌هایی که به نظر می‌رسد تا حد زیادی از اسنپ‌چت الهام گرفته شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به فیلترها و برچسب‌های افزوده شده به دوربین این اپلیکیشن اشاره کرد. همچنین فیلترهایی نظیر «کمیک بوک» ظاهر شما را به نقاشی تبدیل می‌کند و در کنار آن می‌توانید برچسب‌های دلخواه و حتی مموجی‌های ساخته‌شده‌ی خود را به تصاویر یا ویدئوهایتان اضافه کنید.

متاسفانه به نظر می‌رسد که این انیموجی‌ها و مموجی‌ها تنها در انحصار آیفون ۱۰ یا دست‌کم نسل بعدی گوشی‌های اپل قرار دارند. البته این خبر غافلگیرکننده‌ای محسوب نمی‌شود؛ زیرا دوربین عمق‌سنج و حسگری که ساخت انیموجی‌ها را امکان‌پذیر می‌کند تنها در اختیار آیفون ۱۰ قرار دارد. در هر صورت می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این قابلیت به عنوان یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی آیفون‌های نسل بعدی که به زودی در شهریورماه معرفی خواهند شد، منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات