ایسوس از موس Gladius II و موس پد شارژر بی‌سیم رونمایی کرد

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس چندین عضو جدید از خانواده rog شامل موس پد با قابلیت شارژ بی‌سیم، موس مخصوص بازی و هدست با کابل USB-C را در کامپیوتکس امسال معرفی کرده است.
تبلیغات

این روزها ایسوس خبرهای خوشی برای علاقه‌مندان به بازی دارد و محصولات بسیاری را در کامپیوتکس ۲۰۱۸ معرفی کرده است. از جمله جدیدترین ساخته‌های این شرکت می‌توان به هدست مخصوص بازی، موس Gladius II و موس پد با قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد. البته موس جدید این شرکت امکان استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم را نخواهد داشت و این موس پد برای سایر محصولات در نظر گرفته شده است. 

موس پد ROG Batleus Qi

موس پد Balteus Qi که از سری مخصوص بازی ROG است از قابلیت شارژ بی‌سیم Qi بهره می‌برد. بازیکنان می‌توانند به کمک این موس پد بدون نیاز به قطع کردن بازی خود، موس خود را نیز شارژ کنند که مهم‌ترین قابلیت موس پد جدید ایسوس خواهد بود. ابعاد محصول ۳۷۰ میلی‌متر در ۳۲۰ میلی‌متر است و همچنین ۱۵ ناحیه مخصوص برای نورپردازی RGB دارد که از طریق نرم‌افزار Aura Sync قابل شخصی‌سازی است. یک پورت USB 2.0 نیز برای اتصال دستگاه در نظر گرفته شده است. نسخه دیگری از این موس پد بدون قابلیت شارژ بی‌سیم Qi نیز عرضه خواهد شد که مناسب کاربران موس‌های سیمی معمولی است و بدون در نظر گرفتن شارژ بی‌سیم، تفاوت دیگری با محصول اصلی ندارد.

موس پد بی سیم ایسوس / asus rog mouse pad

موس ROG Gladius II

یکی دیگر از اعضای جدید خانواده ROG، موس مخصوص بازی Gladius II است. این موس می‌تواند اتصال بسیار پرسرعت با تأخیر کم را از طریق اتصال بلوتوث یا RF برای کاربران به ارمغان آورد. همچنین امکان استفاده از آن با سیم نیز محیا است. البته با وجود بی‌سیم بودن، امکان استفاده از فناوری شارژ Qi در آن وجود نخواهد داشت. احتمال دارد ایسوس در آینده محصولاتی سازگار با موس پد جدید خود عرضه کند اما در حال حاضر از انجام چنین امری سر باز زده است.

موس ROG Gladius II ایسوس / asus mouse

موس گفته شده از سنسور Pixart با دقت 16000 نقطه در اینچ بهره می‌برد که موجب می‌شود با دقت بسیار بالایی حرکات دست کاربر را تحت نظر داشته باشد. این سنسور مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای نیز دارد و موجب می‌شود عمر باتری این موس مقدار قابل قبولی داشته باشد. به گفته ایسوس این مقدار برای ۲۴ ساعت مداوم بازی کردن کافی خواهد بود. نورپردازی Aura Sync نیز برای موس Gladius II در نظر گرفته شده است.

هدست ROG Delta

ایسوس سعی داشته با معرفی هدست مخصوصی بازی، لیست محصولات جدید سری ROG را تکمیل کند. این محصول از پورت USB-C برای اتصال استفاده می‌کند و علاوه بر رایانه‌ها، امکان استفاده از آن روی گوشی‌های هوشمند نیز وجود خواهد داشت. طراحی منحصر‌به‌فرد هدست موجب شده است تا وزن بسیار کمی داشته باشد و در استفاده طولانی مدت، حس ناخوشایندی را به کاربر منتقل نکند.

هدست ROG Delta ایسوس / asus headset

این هدفون از مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ چهار کاناله مبتنی بر ESS بهره می‌گیرد که موجب می‌شود صدای خروجی از آن، شفافیت بیشتری داشته باشد. این قابلیت هم در هنگام بازی و هم در گوش دادن به موسیقی فعال خواهد بود. امکان نورپردازی هدست از طریق Aura Sync نیز وجود خواهد داشت.

قیمت محصولات جدید ایسوس اعلام نشده است؛ اما تاریخ عرضه آن‌ها از نیمه دوم سال میلادی جاری شروع خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات