مینگ چی کو، اطلاعاتی درباره محصولات آینده اپل منتشر کرد

چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مینگ چی کو با انتشار گزارشی جدید، پیش‌بینی‌های جدیدی در رابطه با محصولات آینده‌ی اپل ارائه کرد که نشان از عرضه‌ی آیفون‌های مجهز به LCD با طراحی آیفون ۱۰ دارد.
تبلیغات

مینگ چی کو، تحلیل‌گر حوزه‌ی فناوری، جدیدترین گزارش خود را در خصوص محصولات آینده‌ی اپل منتشر کرد. مینگ چی کو که هم‌اکنون عضوی از مؤسسه‌ی تحلیلی TF International Securities است در گزارش جدید خود، پیش‌بینی‌های قبلی را تایید می‌کند. براساس اطلاعات جدید، آیفون ۶.۱ اینچی جدید اپل با بهره‌گیری از طراحی مشابه آیفون ۱۰ این کمپانی به واسطه‌ی داشتن طراحی مشابه پرچمدار سال گذشته و قیمت ارزان، جزو محبوب‌ترین گزینه‌ها خواهد بود.

کو معتقد است که استفاده از طراحی مشابه آیفون ۱۰ هم‌زمان با به‌کارگیری نمایشگر LCD کار تولید انبوه را برای اپل بسیار سخت می‌کند. گمانه‌ها نشان می‌دهند که با وجود مشکل بودن فرایند تولید این نسخه، اپل موفق خواهد شد تا در پنجره‌ی زمانی عرضه‌ی گوشی در ماه سپتامبر، موفق به عرضه‌ی آن شود. آیفون با نمایشگر LCD برچسب قیمتی ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلاری خواهد داشت. کو پیش از این پیش‌بینی کرده بود که قیمت پایه‌ی محصول یادشده ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار خواهد بود. کاهش قیمت ریشه در چند دلیل دارد که یکی استفاده از پنل ارزان‌تر LCD در مقایسه با پنل OLED و دیگری حذف ویژگی‌هایی نظیر 3D Touch است. دو آیفون دیگری که مینگ چی کو عرضه‌ی آن‌ها را وعده می‌دهد، شامل نسخه‌ی ۵.۸ اینچی به عنوان نسل بعدی آیفون ۱۰ و نسخه‌ی ۶.۵ اینچی به عنوان نسخه‌ی پلاس برای آیفون ۱۰ است.

مینگ چی کو، علاوه‌بر پیش‌بینی در مورد آیفون‌های اپل، اعلام کرده است که نسخه‌ی ارزان‌تر مک‌بوک ایر نیز طی سال جاری میلادی در کنار محصولات دیگری نظیر نسخه‌ی جدید آیپد پرو مجهز به فناوری فیس آیدی و اپل واچ‌هایی با نمایشگر بزرگ‌تر رونمایی خواهد شد. به گفته‌ی کو، آیفون‌های جدید نوآوری‌هایی را به همراه خواهند داشت که مبتنی بر تجربیات کاربری قبلی توسعه یافته‌اند، حال آنکه نباید انتظار داشته باشیم تا این محصولات تا سپتامبر یا نوامبر راهی بازار شوند. مینگ چی کو همچنین به جنگ تجاری بین دو کشور چین و آمریکا اشاره کرده است. کو آسیب‌پذیری اپل در برابر این جنگ تجاری را بعید می‌داند، هرچند احتمال می‌دهد که برند اپل در کشور چین بر اثر همین جنگ تجاری خدشه‌دار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات