هواوی P20 Pro از این پس می‌تواند به‌صورت خودکار ویدیوی ۹۶۰ فریم‌برثانیه ضبط کند

سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هواوی قصد دارد قابلیت فیلم برداری فوق آهسته با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه را از طریق انتشار یک بروزرسانی به هواوی پی ۲۰ پرو اضافه کند.
تبلیغات

دوربین گوشی هواوی P20 Pro در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین دوربین‌ها در بین گوشی‌های موجود در بازار شناخته می‌شود، با این حال هواوی قصد دارد قابلیت‌های دوربین پرچمدار خود را با انتشار یک به‌روزرسانی بیش از پیش تقویت کند. این به‌روزرسانی قابلیت‌های فیلم‌برداری پی ۲۰ پرو را بهبود می‌دهد که تا حدودی از قابلیت‌های عکس‌برداری آن ضعیف‌تر هستند.

طبق گزارش جدیدی از XDA، پی ۲۰ پرو، به‌زودی به حالت فیلم‌برداری فوق آهسته‌ی خودکار با نرخ ۹۶۰ فریم‌برثانیه مجهز خواهد شد. هرچند هنوز تاریخ دقیق انتشار این آپدیت مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود تا اواخر سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار گیرد. در این آپدیت جدید علاوه‌بر قابلیت سوپر اسلوموشن یک رابط زوم ارتقا یافته هم وجود خواهد داشت که اجازه می‌دهد در حالت منظره یاب به نرمی روی یک سوژه عملیات بزرگنمایی انجام شود، همچنین ممکن است برخی کاربران قابلیت مشابهی را در ال‌جی وی ۳۰ دیده باشند که با عنوان Point Zoom در گوشی ال‌جی عمل می‌کند.

هواوی پی 20 پرو / Huawei P20 Pro
مقاله‌های مرتبط:

خاطرنشان می‌کنیم که علاوه‌بر پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو، گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس و گوشی‌های سونی اکسپریا ZX2 و XZ2 کامپکت، در حال حاضر قابلیت فیلم‌برداری با سرعت ۹۶۰ فریم‌برثانیه را ارائه می‌کنند. در حالی که محصولات سامسونگ به ضبط ویدیوهای ۹۶۰ فریم‌برثانیه‌ای با وضوح 720p محدود شده‌اند، پرچمداران سونی می‌توانند با همان سرعت و با وضوح 1080p ویدیوی آهسته ضبط کنند؛ Galaxy S9 و S9 Plus به‌طور خودکار لحظه‌ی شروع ضبط ویدیو را انتخاب می‌کنند؛ اما در پرچم‌داران سونی باید به‌صورت دستی کلید ضبط را فشار داد که با توجه به کوتاه‌بودن بازه‌ی فیلم‌برداری، این موضوع می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد.

هواوی پی ۲۰ پرو اوایل امسال به همراه پی ۲۰ به عنوان پرچمداران هواوی معرفی شدند، پی ۲۰ پرو به دوربین سه‌گانه‌ی پشتی مجهز است که همه‌ی این دوربین‌ها از لرزش‌گیر اپتیکال و لنز لایکا بهره می‌برند، همچنین بدنه‌ی این گوشی از فلز و شیشه ساخته شده است و از تراشه‌ی اختصاصی کرین ۹۷۰ و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی پرچم‌دار هواوی، می‌توانید مقاله‌ی بررسی هواوی پی ۲۰ پرو در زومیت را بخوانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات