چگونه یک سیستم دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم

دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نصب سیستم امنیتی و دوربین مداربسته یک راه حل عملی و اقتصادی برای حفظ امنیت خانه‌ها است.
تبلیغات

متخصصان شرکت الکامپ با توجه به سال‌ها تجربه در زمینه فروش دوربین مدار بسته سعی بر این دارند تا در این مطلب نکاتی کاربردی درباره شناسایی سیستم امنیتی مناسب و انتخاب بهترین دوربین مداربسته با شما به اشتراک بگذارند. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بهترین دوربین مدار بسته، سازگاری با شرایط آب و هوایی منطقه و ضد آب بودن آن است. دوربین ضد آب در مقابل بارش برف و باران آسیب نمی‌بیند. در حالت کلی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته به هدف و کاربری شما بستگی دارد. در ادامه چند سؤال مطرح می‌شود؛ یافتن پاسخ صحیح برای این سؤالات شما را در انتخاب و خرید دوربین مدار بسته یاری می‌کند. بعد از پاسخ به سؤالات زیر، دیگر می‌دانید چه نوع سیستمی برای شما مناسب است و برای مشاوره‌های بیشتر می‌توانید با متخصصان ما جهت مشاوره بیشتر و سفارش سیستم مدار بسته مورد نظرتان تماس حاصل کنید.

عوامل مؤثر در خرید دوربین مداربسته

۱- چه میزان از فضای بیرون خانه را می‌خواهید با نصب دوربین مداربسته تحت نظر بگیرید؟

زاویه دید گسترده یکی از ویژگی های بهترین دوربین‌های مدار بسته است. زاویه دید لنز در دوربین مدار بسته، مقدار فضای قابل پوشش‌دهی توسط آن دوربین را مشخص می‌کند. هر چه زاویه دید دوربین مدار بسته بیشتر باشد، تعداد دوربین‌های مداربسته و لوازم مورد نیاز برای تحت پوشش قرار دادن کل ساختمان کمتر می‌شود.

۲-کیفیت تصویر مناسب برای استفاده شما چقدر است؟

کیفیت بالای تصویر از مهم‌ترین فاکتورهای دوربین های مدار بسته است. هر چه رزولوشن تصویر ذخیره‌شده بالاتر باشد، تصویر روشن‌تر و واضح‌تر خواهد بود. برای داشتن تصاویری با کیفیت ایده‌آل باید از دوربین‌های مدار بسته ۱۰۸۰p و بالاتر استفاده کنید. شما می‌توانید جهت انتخاب کیفیت مناسب محل خود از کارشناسی رایگان متخصصان الکامپ استفاده کنید.

۳- آیا دوربین باید ویژگی دید در شب داشته باشد؟

داشتن قابلیت دید در شب از ویژگی‌های بهترین دوربین‌های مدار بسته است.دوربین‌های مداربسته پلکوتک (PELCOTECH) بهترین دوربین‌های مداربسته بازار است که تا ۴۵ متر به شما دید در شب می‌دهند؛ بدون نیاز به پروژکتور مادون قرمز.

الکامپ

۴- چه نوعی دوربین مداربسته برای کاربری شما مناسب است؟

در حالت کلی دو نوع دوربین برای نظارت بر فضای بیرونی ساختمان وجود دارد؛ دام و بولت.

۵- چه نوع و ظرفیتی از حافظه برای ثبت تصاویر نیاز است؟

گاهی لازم است تصاویری را که در روزها و یا ماه‌های گذشته توسط دوربین مدار بسته ثبت شده است مرور کنید. معمولا از یک هارددیسک مناسب برای ضبط تصاویر استفاده می‌شود.

۶-آیا دوربین مورد نیاز امکان کنترل از طریق گوشی تلفن همراه را دارد؟

بهترین دوربین‌های مداربسته، قابلیت انتقال تصویر به گوشی همراه را دارند. این دوربین‌ها به‌صورت همزمان تصاویر ثبت‌شده را به گوشی صاحب‌خانه می‌فرستند. تمامی دوربین‌های مداربسته شرکت الکامپ دارای این قابلیت هستند.

۷- سیستم دوربین مدار بسته مورد نیاز،  باسیم است یا وایرلس (بی سیم)؟

هر کدام از این دوربین‌ها مزایا و معایبی دارند. انتخاب بهتربن دوربین مدار بسته مورد نیاز به هدف و کاربری مشتری بستگی دارد. مزیت دوربین‌های وایرلس راحتی در نصب و جابجایی است؛ ولی سطح انرژی باتری آن باید به‌صورت دوره‌ای چک شود تا خاموش نشود. دوربین‌های مدار بسته باسیم معمولا به یک کارشناس نصب و یک منبع تغذیه ثابت نیاز دارند.

۸- قابلیت چرخش، گردش و بزرگنمایی تصویر، در کاربری مورد نظر اهمیت دارد؟

قابلیت چرخش، گردش و بزرگنمایی تصویر (PTZ) از ویژگی‌های بهترین دوربین‌های مدار بسته است. این دوربین‌ها منطقه گسترده‌تری را تحت پوشش قرار می‌دهند.

 جهت دریافت مشاوره از متخصصان شرکت الکامپ فقط کافی است با ما تماس بگیرید و از مشاوره و بازدید کارشناسی ما بهره‌مند شوید، الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم‌های امنیتی با سابقه‌ای ۱۵ ساله و بیش از ۳۰۰۰ پروژه موفق. شعار همیشگی ما در شرکت الکامپ این است: «اول پشتیبانی، بعد فروش». از انتخاب خود مطمئن باشید.

شماره‌های تماس: 88517900 و 88519200

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات