تصاویر جدیدی از محافظ نمایشگر سه مدل آیفون جدید ۲۰۱۸ رویت شد

سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت الیکسار تصاویر جدیدی از محافظ نمایشگر سه مدل آیفون ۲۰۱۸ اپل منتشر کرد.
تبلیغات

شرکت الیکسار از تولید کنندگان لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، تصاویر جدیدی از محافظ نمایشگر سه مدل آیفون ۲۰۱۸  اپل منتشر کرده است. یکی از محافظ‌های نمایشگر مربوط به آیفون ارزان قیمت ۶.۱ اینچی است.  

آیفون 2018

از آنجایی که نمایشگرهای ال‌سی‌دی، لبه‌های ضخیم‌تری نسبت به نمایشگرهای اولد دارند؛ همان‌طور که در تصویر منتشر شده مشاهده می‌کنید، محافظ نمایشگر گوشی وسطی که احتمالا مربوط به آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD‌ است، لبه‌های ضخیم‌تری نسبت به دو گوشی دیگر دارد. البته هنوز به صورت قطعی تایید نشده است که گوشی ارزان‌ قیمت‌تر ۶.۱ اینچی، قرار است با نمایشگر ال‌سی‌دی معرفی شود یا اولد. در واقع هنوز اختلاف نظرهایی در این مورد وجود دارد. در ماه می، منابع خبری متعددی گزارش کرده بودند که هر سه مدل آیفون ۲۰۱۸ با نمایشگر اولد به بازار عرضه خواهند شد و در اصل آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل با نمایشگر اولد عرضه می‌شوند. ولی خبرهای جدیدی که اخیرا منتشر شده‌اند، این احتمال را پررنگ‌تر می‌کند که کوپرتینویی‌ها یکی از سه مدل آیفون ۲۰۱۸ را با نمایشگر ال‌سی‌دی به بازار عرضه کنند تا بتوانند آیفون‌هایی با قیمت ارزان‌تر در اختیار کاربران قرار دهند. حتی در خبر جدیدی ذکر شده بود که  افزایش تولید آیفون‌ با نمایشگر LCD، خبر از عرضه‌ی آیفون‌های ارزان‌قیمت‌تر در سال ۲۰۱۸ می‌دهد.

آیفون 2018

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دو گوشی آیفون دیگر (‌سمت راست و سمت چپ) مجهز به نمایشگر بدون حاشیه لبه به لبه هستند. چنین طراحی را در سال ۲۰۱۷ در آیفون ۱۰ شاهد بودیم. براساس گزارش‌های قبلی، احتمالا یکی از این محافظ‌های نمایشگر مربوط به مدل ۵.۸ اینچی و دیگری مربوط به مدل ۶.۵ اینچی آیفون ۲۰۱۸ خواهد بود. هر دو آیفون بدون حاشیه با نمایشگر اولد و بی‌شک با برچسب قیمت بالایی معرفی خواهند شد. گمان آن می‌رود مدل ۶.۵ اینچی از دوربین سه گانه به منظور ارتقا قابلیت‌های واقعیت افزوده بهره ببرد. به نظر شما آیفون ۶.۱ اینچی ۲۰۱۸ با نمایشگر اولد معرفی می‌شود یا ال‌سی‌دی؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات