اوپو فایند ایکس با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۳.۸ درصد معرفی خواهد شد

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اوپو فایند ایکس (Oppo Find X)، پرچم‌دار تازه‌نفس این شرکت قرار است تغییر و تحولی عظیم را در نسبت صفحه‌نمایش به بدنه برای گوشی‌های هوشمند داشته باشد.
تبلیغات

مدتی زیادی است که منتظر رونمایی از دستگاه پرچم‌دار شرکت اوپو هستیم. این شرکت در چند تیزر مختلف، صحبت از پرچم‌داری را به میان آورد که برخلاف دیگر شرکت‌های بازار، روندی تازه را جهت به‌کارگیری دستگاهی با صفحه‌نمایش بزرگ در فکر دارد. بیشتر شرکت‌های کنونی برای این‌که بتوانند نسبت صفحه‌نمایش به بدنه را افزایش دهند، به سراغ بریدگی یا ناچ رفته اما فایند ایکس قرار است بدون استفاده از ناچ، به نسبت ۹۳.۸ درصد برسد.

با توجه به تصویر منتشرشده و تیزر لو رفته از این دستگاه، اوپو فایند ایکس از هیچ دوربینی در جلو و پشت دستگاه بهره نبرده است در عوض، دستگاه به‌صورت کشویی باز شده و دوربین اصلی دستگاه در پشت، مخفی‌شده است. عدم استفاده از بریدگی را در دستگاه‌های ویوو نکس اس و نکس ای دیده بودیم و به نظر می‌رسد این اتفاق، راهکاری بسیار جالب و بهتر برای استفاده حداکثری از صفحه‌نمایش خواهد بود.

اوپو فایند ایکس به‌صورت رسمی، فردا معرفی خواهد شد. به نظر شما این دستگاه می‌تواند راهی جدید برای دنیای گوشی‌های هوشمند باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات