وان پلاس 6 رکورد سرعت فروش وان پلاس را به نام خود ثبت کرد

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وان پلاس ۶ در عرض کمتر از یک ماه توانست رکورد سرعت فروش را به نام خود ثبت کند.
تبلیغات

وان پلاس اعلام کرد که جدیدترین گوشی هوشمند این برند یعنی وان پلاس ۶ در مدت‌زمانی کمتر از یک ماه توانسته است فروش فوق‌العاده‌ای داشته باشد و رکورد سرعت فروش را در بین گوشی‌های وان پلاس از آن خود کند. تاکنون بیش از یک میلیون گوشی وان پلاس ۶ به فروش رسیده است. رکورد فروش وان پلاس در عرض ۲۲ روز شاهکاری در تاریخ فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت محسوب می‌شود. وان پلاس ۶ رکورد فروش ۲۴ ساعته شرکت چینی هم را شکسته است. 

پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس، درباره این فروش بی‌سابقه اعلام کرد:

پیش از رونمایی، سعی کردیم صدای مخاطبان و کاربران را بشنویم و به نیاز آن‌ها توجه کنیم. به همین دلیل استراتژی‌ ما  این است که همزمان و عملکرد خوب را سرلوحه‌ی کار قرار دهیم و گوشی‌های هوشمندی با طراحی بی‌نظیر و عملکرد قدرتمند به دست کاربران برسانیم. در راستای نیل به این هدف، وان پلاس ۶ ترکیب زیبایی و سرعت را به‌صورت تجربه‌ای منحصربه‌فرد در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در رویکردی که در پیش گرفته‌ایم هم کاربران قبلی و هم مشتریان جدید وان پلاس را راضی نگه می‌داریم و خرسندیم که وان پلاس ۶ از نظر فروش توانست سریع‌ترین گوشی هوشمند ما باشد.
وان پلاس 6 / oneplus 6

اگر بخواهیم فروش وان پلاس ۶ را با گوشی‌های قبلی‌ این برند یعنی وان پلاس ۵ تی و وان پلاس ۵ مقایسه کنیم، باید بگوییم دو گوشی قبلی در عرض ۳ ماه توانستند به این آمار فروش یک میلیونی برسند؛ درحالی‌که وان پلاس ۶ در عرص کمتر از یک ماه چنین آمار فروشی برای خود رقم زده است. بر اساس آمار و اطلاعات فروش، ظاهرا نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی وان پلاس ۶ از سایر نسخه‌ها بیشتر مورد استقبال کاربران قرار گرفته؛ البته آمار دقیق فروش این نسخه به‌صورت رسمی از سوی وان پلاس اعلام نشده است.

وان پلاس آمار دیگری هم درباره‌ی فروش وان پلاس ۶ منتشر کرده است. ظاهرا بیش از ۱۵ هزار کاربر از طریق تبلیغات پاپ‌آپ در ۱۱ کشور از سراسر جهان در صف انتظار دریافت وان پلاس ۶ هستند. هم‌چنین برای مراسم رونمایی وان پلاس ۶ بیش از ۱۰۰۰ بلیط در عرض کمتر از ۱۰ ساعت به فروش رفت.

در سال جاری میلادی، وان پلاس قصد دارد برای فروش محصول خود، علاوه بر همکاری با اپراتورهای اصلی اروپایی از جمله Telia در سوئد، Three در دانمارک، Belsimpel در هلند و قرارداد اخیر با Bouygues در فرانسه، وارد همکاری جدید با تعداد بیشتری خرده‌فروشی‌ شود. باید اضافه کنیم که وان پلاس ۶ از طریق آمازون در ایتالیا، آلمان، فرانسه و اسپانیا در دسترس کاربران قرار دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات