نوکیا 5.1 پلاس (نوکیا ایکس 5) تأییدیه بلوتوث دریافت کرد

یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی نوکیا ۵.۱ پلاس یا نوکیا ایکس ۵ مجهز به تراشه‌ی مدیاتک، تأییدیه بلوتوث دریافت کرد.
تبلیغات

یکی از گوشی‌های جدید نوکیا با شماره مدل TA-1109 که اخیرا تأییدیه سازمان CCC چین را دریافت کرده است، موفق به دریافت تأییدیه بلوتوث شد. البته باید بگوییم هنوز اطلاعات زیادی در مورد گوشی نوکیا با شماره مدل TA-1109 منتشر نشده است؛ ولی بر اساس اطلاعات جزئی منتشرشده، ظاهرا از تراشه‌ی مدیاتک بهره می‌برد.

نوکیا ۵.۱ پلاس

هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده که شماره مدل TA-1109، مربوط به کدام گوشی هوشمند نوکیا است؛ ولی بر اساس آخرین خبرهای غیر رسمی و با توجه به اینکه گوشی مربوطه مجهز به تراشه‌ی مدیاتک است، به احتمال قوی نوکیا ۵.۱ پلاس یا نوکیا ایکس ۵ خواهد بود. در هر حال شماره مدل TA-1109 هر نامی که داشته باشد، از بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می‌کند و توانسته است تأییدیه بلوتوث دریافت کند.

در فهرست‌ دیگری از گوشی‌‌های شرکت نوکیا که قرار است تأییدیه بلوتوث دریافت کنند، دو مدل گوشی نوکیا ایکس ۶ با شماره‌های TA-1083 و TA-1116 به چشم می‌خورد. 

نوکیا ایکس ۶

البته باید خاطرنشان کنیم که شماره‌ مدل‌های مذکور، نسخه‌ی سفارش بین‌المللی هستند. پیش از رونمایی رسمی نوکیا ایکس ۶، شماره مدل TA-1116 در فهرست گوشی‌هایی که برای کشور روسیه تأییدیه دریافت می‌کنند، قرار داشت.در حال حاضر نوکیا ایکس ۶ تنها برای فروش در چین عرضه می‌شود؛ ولی شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال تأیید کرده است که به‌زودی در سایر بازارها نیز در دسترس خواهد بود. البته هنوز جزئیات مربوط به عرضه‌ی آن در سایر کشورها به‌صورت دقیق مشخص نشده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات