توسعه برنامه لانچر اختصاصی اکسپریا هوم متوقف شد

سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی موبایل در آخرین تصمیم خود، توسعه برنامه اختصاصی لانچر گوشی‌های هوشمند این شرکت با نام اکسپریا هوم را متوقف کرد.
تبلیغات

سونی موبایل پس از ضرردهی‌ متوالی، در آخرین گزارش مالی اعلام کرد که تجارت گوشی‌ هوشمند توسط این شرکت محدودتر از گذشته خواهد شد. اخبار ناامیدکننده برای این برند باسابقه باز هم ادامه داشت و شاهد بودیم پروژه‌هایی موفق در دستگاه‌های سونی همانند برنامه TrackID و برنامه هواشناسی به پایان خود نزدیک شدند و در نهایت سونی خبر توقف توسعه آن‌ها را رسمی کرد. 

ساختار سونی موبایل به نسبت سال‌های گذشته بسیار ضعیف‌تر شده و این نتیجه تصمیمات کاملا اشتباه شرکت سونی در طی سال‌هایی است که به سرتیتر اخبار تبدیل شده بود. به نظر می‌رسد اخبار توقف‌ قسمت‌های مختلف دستگاه‌های اکسپریا، در ماه‌های آتی باز هم به گوش خواهد رسید؛ چرا که امروز شاهد خبر توقف توسعه اکسپریا هوم، برنامه لانچر اختصاصی اکسپریا هستیم.

این لانچر اختصاصی اکنون وارد فاز نگهداری شده است. در فاز نگهداری هیچ قابلیتی جدیدی توسعه داده نخواهد شد و شاهد آپدیت‌های بزرگ نخواهیم بود؛ تنها آپدیت‌های امنیتی برای رفع مشکلات فعلی عرضه می‌شود. در واقع به‌روزرسانی‌های آتی اکسپریا هوم، معطوف به هماهنگی اپلیکیشن‌های مختلف یا رفع ناهماهنگی‌های نرم‌افزاری است. محدود کردن تجارت گوشی هوشمند سونی در ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حال وقوع است. به نظر شما چه آینده‌ای در انتظار سونی موبایل خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات