توسعه مراکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران

یک‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ الکترونیکس مراکز جدیدی برای ارائه‌ی خدمات پس از فروش در شهرهای مشهد، شیراز و تهران افتتاح کرده است تا کیفیت سرویس‌دهی خود را افزایش دهد.
تبلیغات

شرکت سامسونگ الکترونیکس به‌تازگی و با افتتاح مراکز جدیدی در شهرهای مختلف ایران، گستردگی شبکه خدمات پس از فروش تلفن همراه را توسعه داده است. این مراکز جدید در شهرهای مشهد، شیراز و تهران افتتاح شده‌اند. این شعبه‌ها بر اساس استانداردهای جهانی مراکز خدمات سامسونگ به شکلی مدرن طراحی شده‌اند و با پیاده‌سازی رویه‌های به‌روز بین‌المللی، نسل جدیدی از خدمات را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند.

کاربران موبایل و تبلت سامسونگ با مراجعه به این مراکز می‌توانند علاوه بر خرید مطمئن و راحت، از خدماتی متنوع شامل مشاوره و راهنمای خرید، آشنایی با فناوری‌ها و محصولات جدید سامسونگ و پیگیری و نظارت مستقیم بر فرآیند تعمیر محصول خود از طریق ارتباط رو در رو با کارشناسان فنی بهره‌مند شوند.

سامسونگ تلاش می‌کند با توسعه مراکز مدرن خدمات موبایل در ایران، دسترسی راحت‌تری برای خانواده بزرگ خود فراهم کند. در تازه‌ترین اقدام سه مرکز جدید در شهرهای شیراز (واقع در معالی آباد، نبش ساختمان قصر ۲)، مشهد (میدان استقلال، فروشگاه آونگ) و تهران (پاساژ ارگ) افتتاح شده است.

در این مراکز کارشناسان و تکنسین‌های مجرب سامسونگ آمادگی دارند ضمن آموزش و راهنمایی کاربران، تمامی مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات را برطرف کنند.

همچنین به‌منظور افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان سامسونگ، در مراکز مذکور کلیه خدمات خارج از گارانتی تا پایان ماه مبارک رمضان با احتساب ۲۰ درصد تخفیف اجرت تعمیر ارائه خواهد شد.

مراکز جدید خدمات موبایل سامسونگ در شهرهای شیراز، مشهد و تهران از ساعت ۹ تا ۲۱ (در تهران تا ۲۲) آماده ارائه خدمات هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات