آیفون SE 2 با بریدگی بالای نمایشگر عرضه می‌شود

جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر فاش‌شده‌ی جدیدی از صفحه محافظ آیفون SE 2 نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند مشابه آیفون 10 با بریدگی بالای نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

این روزها، خبرهای غیر رسمی و شایعه‌های مختلفی درباره‌ی آیفون SE 2018 منتشر می‌شود. سانی دیکسون، یکی از فاش‌کنندگان عرصه‌ی فناوری در توییتر تصویری منتسب به محافظ نمایشگر آیفون ۲ اس‌ای را به اشتراک گذاشته است، براساس این تصویر، آیفون اس ای ۲ با بریدگی بالای نمایشگر به بازار خواهد آمد. اگر این خبر غیر رسمی درست باشد، باید انتظار داشته باشیم تا این گوشی اپل را با طراحی مشابه آیفون ۱۰ در بازار ببینیم.

در این تصویر، بریدگی بالای نمایشگر (ناچ) آیفون SE 2 از بریدگی بالای نمایشگر آیفون ۱۰ کوچکتر است. در خبرهای غیر رسمی دیگری نیز به وجود ناچ اشاره شده بود. این اولین باری نیست که آیفون ۲ اس‌ای را با طراحی بریدگی بالای نمایشگر می‌بینیم. اولیکسار (Olixar) سازنده قاب گوشی‌های آیفون در اوایل ماه می (‌اوایل اردیبهشت ماه)‌ اعلام کرد که آیفون ۲ اس‌ای نیز مشابه آیفون ۱۰ با بریدگی بالای نمایشگر به بازار می‌آید. در همین گزارش، اولیکسار ابعاد این بریدگی را ۱.۸۷ سانتیمتر اعلام کرده بود که اگر اطلاعات درست باشد، بدین معنی است که عرض بریدگی نمایشگر آیفون SE 2 نصف ابعاد بریدگی نمایشگر آیفون ۱۰ است. 

آیفون اس ای 2
محافظ نمایشگر آیفون SE 2 (سمت چپ) و محافظ نمایشگر آیفون ۱۰ (سمت راست). بریدگی بالای نمایشگر آیفون SE 2، طراحی مشابه بریدگی بالای نمایشگر آیفون ۱۰ دارد. اندازه بریدگی بالای نمایشگر آیفون SE 2 از آیفون ۱۰ کوچکتر است. pic.twitter.com/PCJaPkgAORسانی دیکسون، اول ژوئن 2018 ‌( یازدهم خرداد ماه )‌

در کنار تمامی این خبرها، گزارش جداگانه‌ی دیگری مربوط به ماه می ( اردیبهشت ماه)، نشان می‌دهد که اپل، هنوز درباره‌ی طراحی بریدگی بالای صفحه نمایش آیفون 2 اس‌ای تصمیم گیری نکرده است. در آن گزارش تنها ذکر شده بود که این گوشی هوشمند از ویژگی Face ID مشابه آیفون ۱۰  پشتیبانی می‌کند.

تصویر فعلی که از محافظ نمایشگر منتشر شده نیز، ممکن است بر اساس خبرهای فاش شده قبلی تهی شده باشد. از آنجایی که آن خبرها هم رسمی و تایید شده نیستند، لذا نمی‌توان به صحت این تصویر خیلی اعتماد کرد. به نظر شما آیا آیفون SE 2 با بریدگی بالای نمایشگر معرفی می‌شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات