احتمال تجهیز وان پلاس 6 به سنسور سنجش ضربان قلب

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر منتشر شده‌ی جدیدی از اکانت وان‌‌پلاس در شبکه‌ی اجتماعی، خبر از تجهیز پرچمدار بعدی این شرکت به سنسور ضربان قلب می‌دهد.
تبلیغات

وان‌پلاس به تازگی با انتشار تصویری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو (Weibo) چین، از احتمال تجهیز پرچمدار بعدی خود به سنسور ضربان قلب خبر داد. در این تصویر عدد 6 از سیگنال مشابه با ضربان قلب ایجاد شده است. با این حال در متن زیر تصویر وان‌پلاس هیچ اشاره‌ای به افزودن سنسور اثرانگشت نکرده است؛ با این حال به احتمال زیادی شاهد تجهیز نسخه‌ی ششم پرچمدار وان‌پلاس به سنسور اثرانگشت باشیم. 

این اولین باری است که شاهد چنین اخبار و شایعاتی در خصوص وان پلاس ۶ هستیم. پس از انتشار این تصویر احتمالا شاهد تجهیز تمام نمونه‌های گوشی مذکور در بازار‌های مختلف جهانی به سنسور سنجش ضربان قلب باشیم. حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی شبکه‌های اجتماعی جهانی وان پلاس به تبلیغ این قابلیت جدید پرچمدار خود می‌پردازد.

وان پلاس 6 / Oneplus 6

وان پلاس ۶ روز ۲۶ اردیبهشت در شهر لندن به صورت رسمی معرفی می‌شود. تنها بخش‌هایی که از این گوشی تایید شده، تجهیز آن به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار استفاده از ترکیب فلز و شیشه و بریدگی بالای صفحه نمایش است.

انتظار می‌رود وان‌پلاس ۶ اولین گوشی این شرکت باشد که از استاندارد مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد‌و‌‌غبار IP‌ بهره می‌برد. طبق اخبار منتشر شده نسخه‌ی قدرتمند این گوشی نیز از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. وان‌پلاس ۶ در بخش پشتی خود شاهد تعبیه‌ی سنسور اثرانگشت در کنار ترکیب دوربین دوگانه خواهد بود. نسخه‌ی ۸.۱ اندروید با پشتیبانی از ژست‌های لمسی برای حذف کلید‌های ناوبری که پیش‌تر شاهد کاربری آن در وان‌پلاس 5T بودیم، و تجهیز به الگوریتم تشخیص چهره‌ی توانمند‌تر، از دیگر قابلیت‌های پرچمدار بعدی وان‌پلاس خواهند بود. در نهایت نیز باید به نمایشگر ۶.۲۸ اینچی +Full HD از نوع AMOLED و پشتیبانی از شارژ سریع Dash Charge اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات