شیائومی می 8 با AR emoji مشابه آیفون 10 معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
می 8 شیائومی مجهز به AR emoji مشابه آیفون 10، در تاریخ ۱۰ خرداد رونمایی می‌شود.
تبلیغات

شیائومی به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت، نام پرچمدار بعدی خود را می ۸ انتخاب کرده است. انتظار می‌رود مراسم معرفی می 8 در کنار رونمایی از سایر محصولات این شرکت مانند می بند ۳ و رابط کاربری MIUI 10 در تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد) در شن‌ژن چین برگزار شود. 

ظاهرا می ۸ با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده خوب، به همراه دوربین دوگانه با چیدمان عمودی در قاب پشتی دقیقا مشابه طراحی آیفون ۱۰ و همچنین همراه با بریدگی بالای نمایشگر (ناچ) معرفی شود. انتظار می‌رود در قسمت بریدگی بالای نمایشگر، سنسورهای مادون قرمز مربوط به ماژول تشخیص چهره سه‌بعدی قرار داشته باشد و در نتیجه باید منتظر AR emoji مشابه آیفون ۱۰ در گوشی می ۸ شیائومی باشیم. 

اخیرا شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو پستی منتشر کرد. در این پست جمله تامل برانگیزی نوشته شده بود مبنی بر اینکه باید منتظر موج بزرگی از جذابیت‌ها باشیم. در کنار این پست، تصویری از تعدادی ایموجی غیر متحرک که بسیار شبیه ایموجی‌های آیفون ۱۰ هستند، منتشر شده بود. ایموجی‌ها، مربوط به سر حیوانات مختلف بودند که در بین آن‌ها نماد انیمیشنی شیائومی هم دیده می‌شد. به نظر نمی‌رسد شیائومی بتواند از زاویه انیموجی، حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشد. شاید این ویژگی تنها تقلیدی کورکورانه از انیموجی آیفون ۱۰ است.

شیائومی با معرفی گوشی استثنایی و بی‌حاشیه‌ی می میکس ۲ اس توانست خود را در مسیر تازه و درستی در تولید گوشی‌های هوشمند قرار دهد؛ ولی شاید می ۸ شیائومی انحرافی تاسف‌بار از این مسیر درست را به نمایش بگذارد. پتنت‌های مورد استفاده در می 8 و الگوبرداری‌های این‌چنینی باعث می‌شود که ورود شیائومی به بازار امریکا به تاخیر بیفتد.  

با این حال گوشی مذکور در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، از حافظه‌ی رم با ظرفیت ۶ یا ۸ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو و نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI 10 ‌بهره می‌برد. انتظار می‌رود می ۸ شیائومی اوایل ماه ژوئن (‌نیمه دوم خرداد ماه)‌ با قیمت پایه ۴۷۰ دلار به فروش برسد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات