لنوو زد 5 بدون حاشیه در تاریخ ۱۵ خرداد رونمایی می‌شود

دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو زد 5 با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۵ درصدی، در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد)‌ به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود.
تبلیغات

بر اساس اطلاعات منتشرشده در شبکه اجتماعی چینی ویبو، شرکت لنوو گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Lenovo Z5 را با حاشیه‌های باریک و نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی ۹۵ درصد به بازار عرضه خواهد کرد. ابتدا تصویری از قسمت سمت چپ و بالای گوشی به‌صورت غیر رسمی منتشر شد و سپس در خبر دیگری، تصویری از بخش چپ و پایین گوشی به نمایش گذاشته شد. اکنون زمان معرفی رسمی این گوشی هوشمند مشخص شده است. 

چانگ چنگ، قائم‌مقام لنوو و مدیرعامل سابق شرکت ZUK، زمان رونمایی رسمی لنوو زد ۵ را تأیید کرد. این گوشی هوشمند قرار است ۵ ژوئن (۱۵ خردادماه) به‌صورت رسمی معرفی شود. مراسم رونمایی در شهر پکن پایتخت چین رأس ساعت ۲ بعدازظهر به وقت محلی پکن (۱۰:۳۰ صبح به‌وقت تهران)، برگزار خواهد شد.

لنوو

چانگ چنگ امروز در پست جداگانه‌ای اعلام کرد که زد 5 لنوو از گوشی‌های سری زوک از جمله زوک زد وان، زوک زد ۲، زوک زد ۲ پرو و زوک اج است. چنگ در یادداشتی نوستالژیک به همراه یک پوستر، اعلام کرد که این شرکت تعهد خدمت‌رسانی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز را جهت حمایت از طرفدارانش در برنامه کار خود قرار داده است و لنوو زد ۵ با همین رویکرد به بازار وارد می‌شود.

با اینکه مشخصات لنوو زد ۵ هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است، آکادمی فیلم پکن، هفته گذشته اطلاعاتی در مورد باتری قدرتمند آن منتشر کرد. این گوشی می‌تواند شارژ را به مدت طولانی در خود نگه دارد. بر اساس اطلاعات منتشرشده، لنوو زد ۵ در حالت استندبای می‌تواند تا ۴۵ روز شارژ داشته باشد. چنگ همچنین اعلام کرد که لنوو زد ۵ با ۴ پیشرفت تکنولوژیکی شاخص و ۱۸ پتنت ثبت‌شده و به اجرا درآمده رونمایی می‌شود. برخی از این ویژگی‌های جدید مربوط به رابط کاربری زد ۵ و بازگشت به رابط کاربری زوک است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات