لپ‌ تاپ لنوو با کد Europa در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد

دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدیدی از رایانه‌های ویندوزی مبتنی‌ بر آرم با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد.
تبلیغات

پس از معرفی نخستین نسل رایانه‌های همیشه متصل مبتنی‌ بر آرم و عملکرد ضعیف آن‌ها، این‌ بار شاهد ظهور نسل جدیدی از این رایانه‌ها خواهیم بود. به گزارش Winfuture، بنچمارک‌ها از همکاری کوالکام و لنوو برای ارائه نسل دوم رایانه‌های همیشه متصل خبر می‌دهند. طبق این گزارش، محصول جدیدی از شرکت لنوو با کد Europa در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است که مغز متفکر آن را اسنپدراگون ۸۴۵ تشکیل می‌دهد.

نسل دوم رایانه‌‌ها و تبلت‌های همیشه متصل با به‌کارگیری پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ توانسته است عملکرد بهتری  نسبت به نسل قبل و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ از خود نشان دهد. پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ با ۸ هسته پردازشی و فرکانس ۳ گیگاهرتز توانسته است ۵۰ درصد در بخش تک‌هسته‌ای و ۲۵ درصد در مجموع، عملکرد بهتری نسبت به نسل پیشین خود در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت کند.

لنوو اروپا در گیک بنچ

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسل جدید رایانه‌های ویندوزی مبتنی‌ بر آرم اعلام نشده است؛ اما با تأکید کوالکام بر عرضه این رایانه‌ها در سال جاری، احتمال می‌رود شاهد حضور این محصولات در رویداد Computex باشیم که در ماه ژوئن برگزار می‌شود. عرضه نسل جدید رایانه‌های ویندوزی مبتنی‌ بر آرم باعث کاهش قیمت این محصولات و به‌خصوص نسل اول آن‌ها خواهد شد.

نظر شما در آن مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات