گلکسی نوت 9 سامسونگ با اکسینوس 9810 در بنچمارک گیک‌‌بنچ رؤیت شد

شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بنچمارک منتشرشده از سامسونگ گلکسی نوت ۹ در نسخه اکسینوس، نتیجه بهتری نسبت به نسخه اسنپدراگون نشان می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ پرچم‌داران خود را بسته به بازار عرضه، با پردازنده‌‌ی اختصاصی سری اکسینوس یا تراشه‌ی اسنپدراگون کوالکام تولید می‌کند، کره‌ای‌ها در مورد گلکسی نوت ۹ از چنین قاعده‌ای تبعیت خواهند کرد؛ فبلت مورد انتظاری که پیش‌بینی می‌شود در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ از راه خواهد رسید.

چندی پیش بنچمارک‌هایی از گلکسی نوت ۹ مبتنی بر تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ با کد SM-N960U منتشر شد و اکنون تصویری از بنچمارک این دستگاه با کد SM-N960N منتشر شده که مربوط به نسخه‌ی مبتنی بر تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ سامسونگ است. با توجه به تصویر بنچمارک گیک‌بنچ، فبلت آتی کره‌ای‌ها با اندروید ۸.۱ اوریو و ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد که این موضوع، شایعه‌ی استفاده از رم ۸ گیگابایتی را نقض می‌کند.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد نسخه‌ی اکسینوس روی کاغذ عملکردی بهتر از نسخه اسنپدراگون دارد. کسب امتیاز ۲۷۳۷ در عملکرد تک‌هسته‌ای و ۹۰۶۴ در عملکرد چندهسته‌ای نسبت به امتیازهای ۲۱۹۰ و ۸۸۶۰ نسخه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵، برتری نسخه‌ی اکسینوسی را ثابت می‌کند؛ البته این تفاوت، تأثیری روی تجربه کاربر از دستگاه نخواهد داشت؛ چرا که در گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نیز شاهد چنین اختلاف امتیازی بین نسخه اسنپدراگون و اکسینوس هستیم.

بنچمارک گلکسی نوت 9

همانند سیاست جاری برای سامسونگ، نسخه‌ی اسنپدراگون مخصوص بازار آمریکا است و در دیگر بازارها باید منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی اکسینوس باشیم. به نظر شما تفاوت این دو پردازنده در عملکرد روزانه چگونه خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات