مشخصات می 8 شیائومی پیش از رونمایی فاش شد

جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات فاش شده می ۸ شیائومی خبر از نمایشگر ۶.۲ اینچی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر می‌دهد.
تبلیغات

شیائومی قرار است در رویدادی بزرگ در تاریخ ۳۱ می (‌۱۰ خرداد)‌ در شن‌زن چین از می ۸ شیائومی،‌ می بند ۳ و رابط کاربری MIUI 10‌ رونمایی کند. تنها یک هفته به زمان رونمایی پرچمدار بعدی شیائومی یعنی گوشی می ۸ (Xiaomi Mi 8) باقیمانده است ولی خبرهای غیر رسمی و لورفته مختلفی در مورد آن منتشر شده است. ویدیوی کوتاه و لو رفته‌‌ای از می ۸ به همراه چند تصویر غیر رسمی، نشان می‌دهد قاب پشتی گوشی شفاف است و طراحی مشابه اچ‌تی‌سی یو ۱۲ پلاس (HTC U12 +)‌ دارد. 

می ۸  MI 8

ساعاتی قبل اطلاعات لو رفته دیگری از این گوشی هوشمند منتشر شد. همان طور که در تصویر لو رفته مشاهده می‌کنید، می ۸ شیائومی قرار است با نمایشگر ۶.۲ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ و نسبت تصویر ۱۹:۹ معرفی شود. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۰۱ اینچی رونمایی خواهد شد که ظاهرا با اطلاعات برگه جدید تطابق ندارد. به‌علاوه،‌ خبرهای غیر رسمی قبلی اشاره داشت که می ۸ قرار است با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر به بازار بیاید که امیدوار کننده بود ولی باید منتظر بمانیم تا روز رونمایی ببینیم آیا این خبر صحت داشته است یا خیر.  

در کنار پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، باید به وجود حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز اشاره کرد. البته در برخی گزارش‌های غیر رسمی قبلی اشاره شده بود که می ۸ با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی همراه خواهد بود ولی در این برگه مشخصات لو رفته به چنین موضوعی اشاره نشده است. در قاب پشتی می ۸ شاهد دوربین دوگانه‌ی ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و  ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.0 خواهیم بود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند، ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. به‌علاوه،‌ رابط کاربری MIUI با اندروید ۸.۱ اوریو کار می‌کند. بر اساس برگه مشخصات لو رفته، این گوشی هوشمند با ۷.۸ میلی‌متر ضخامت، ۱۷۲ گرم وزن و باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت همراه خواهد بود.

 البته در نظر داشته باشید که تایید مشخصات این برگه لو رفته دشوار است و تنها زمانی می‌توانیم با اطمینان این اطلاعات را باور کنیم که شیائومی رسما مشخصات آنرا منتشر کرده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات