وان پلاس 6 رکورد فروش ۲۴ ساعته شرکت چینی را شکست

پنج‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی وان‌پلاس اعلام کرد پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی وان پلاس ۶، رکورد سرعت فروش را به خود اختصاص داده است.
تبلیغات

با وجود معرفی پرچم‌دار جدید وان‌پلاس در هفته گذشته و عرضه آن از دو روز پیش، شرکت وان‌پلاس اعلام کرد گوشی وان‌پلاس ۶ در بین محصولات این شرکت رکورد سرعت فروش را از آن خود کرده است. این بیانیه در صفحه رسمی این شرکت در توییتر منتشر شده است و اطلاعات دیگری از نظر میزان فروش در اختیار قرار نمی‌دهد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، وان پلاس موفق شده است تعداد بیشتری از وان پلاس ۶ را طی یک بازه‌ی زمانی ۲۴ ساعته به فروش برساند.

وان پلاس ۶ در هفته گذشته به‌طور رسمی معرفی و از اول خرداد در بازارهای چین، هند، اروپا و ایالات متحده آمریکا عرضه شد. فروش اولیه این گوشی در دو مدل با رنگ‌های سیاه و سیاه براق شروع شده است و فروش مدل دیگر با رنگ سفید به‌صورت محدود از ۱۵ خرداد آغاز خواهد شد. طبق اعلام وان‌پلاس، مدل سیاه براق از ۶ و ۸ گیگابایت رم، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، مدل سیاه‌رنگ از ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و  مدل سفیدرنگ نیز از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار است.

قیمت دستگاه از ۵۲۹ دلار برای مدل پایه آغاز و تا ۶۲۹ دلار برای مدل با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد رسید. وان‌پلاس ۶ از صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی با رزولوشن +FHD، پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۴۵ و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. دوربین دوگانه ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، فناوری شارژ سریع دش شارژ و اندروید ۸.۱ از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات