ریزر از داک اکسترنال کارت گرافیکی Core X با قیمت ۲۹۹ دلار رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ریزر از داک اکسترنال کارت گرافیکی جدید خود با نام Core X رونمایی کرد، این داک از طریق درگاه تاندربولت ۳، از مک‌‌بوک پروهای اپل نیز پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

ریزر سری جدید داک اکسترنال کارت‌های گرافیکی خود را با عرضه‌ی Core X به‌روز کرد، این کمپانی ساعاتی پیش از داک اکسترنال جدید خود با نام Core X رونمایی کرد که با بهره‌گیری از درگاه تاندربولت ۳، از مک‌بوک پرو اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

داک اکسترنال Core X را باید یک نمونه‌ی ارزان قیمت از سری داک‌های اکسترنال گرافیکی Core خواند که با برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری راهی بازار می‌شود. Core V2، محصولی است که ریزر چندی پیش آن را رونمایی کرده و با قیمت ۴۹۹ دلار راهی بازار کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم Core X از قابلیت‌های بیشتری بهره می‌برد که از جمله‌ی آن‌ها باید به پورت‌های اترنت، USB و سیستم نورپردازی کرومای ریزر اشاره کرد. Core X در مقایسه با Core V2 شاهد بهبود‌هایی بوده که یکی از مهم‌ترین موارد آن‌، امکان شارژ با قدرت ۱۰۰ وات از طریق درگاه تاندربولت است.

در داک Core X یک منبع تغذیه‌ی ۶۵۰ واتی نیز برای کارت‌های گرافیک اکسترنال در نظر گرفته شده که بیش از منبع تغذیه‌ی ۵۰۰ واتی در نظر گرفته شده برای Core V2 است. Core X می‌تواند از پردازنده‌های گرافیکی ۳ اسلاتی پشتیبانی کند. Core X نیز همچون Core V2 از مک‌بوک پروهای اپل پشتیبانی می‌کند. این امر از طریق درگاه تاندربولت ۳ محقق می‌شود. ریزر اعلام کرده است که برای استفاده از این داک اکسترنال، کاربران باید سیستم عامل مک خود را به نسخه‌ی ۱۰.۱۳.۴ ارتقا دهند تا بتوانند از کارت‌های گرافیک رادئون AMD‌ استفاده کنند.

Core X ریزر از امروز با برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری در اختیار خریداران این محصول قرار گرفته است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که پیش از خرید Core X، باید کارت گرافیکی را که می‌خواهید در این داک مورد استفاده قرار دهید، انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات