شاتل موبایل بسته ترکیبی دو ماهه عرضه کرد

سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل بسته‌های ترکیبی جدیدی را برای مشترکان عادی و همچنین ADSL شاتل معرفی کرده که امکان استفاده از سرویس‌های متعدد شاتل را در قالب این بسته‌ها فراهم می‌کند.
تبلیغات

شاتل موبایل بسته‌های ترکیبی دوماهه خود را برای مشترکان عادی و نیز مشترکان خدمات اینترنت ADSL شاتل شامل سیم کارت، دقایق مکالمه و پیامک، ترافیک اینترنت همراه و ترافیک و اشتراک نماوا برای تماشای فیلم و سریال به مناسب فرارسیدن ماه مبارک رمضان ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، "بسته آغازین ویژه" این اپراتور شامل سیم‌کارت، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه، ۳۰ گیگابایت ترافیک نماوا، ۲ ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و ۲۰۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۶۲۰۰ پیامک برای دوماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال نماوا به قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

این بسته به مشترکان خدمات ADSL شاتل با ۵۰ گیگابایت اینترنت همراه، ۵۰ گیگابایت ترافیک نماوا دو ماهه و ۳ گیگابایت اینترنت ثابت ۷ روزه عرضه می‌شود.

پوشش سراسری نسل‌های 3G، 3.75G، 4G/LTEو 4.75G، ارائه اولین تجربه همگرایی خدمات ثابت و همراه (FMC ) کشور، فروش و پشتیبانی مشترکان ۲۴ ساعته دو زبانه، تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت، انتقال حجم باقی مانده بسته اینترنت به دوره بعد، بسته‌های ترکیبی مقرون به صرفه و مدیریت آسان و شفاف حساب کاربری و هزینه‌ها از جمله ویژگی‌های سیم کارت‌های شاتل موبایل هستند که با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک به بازار ارتباطات کشور عرضه شده‌اند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های جدید سیم کارت‌های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند. از سوی دیگر در صورت ارسال عدد 1 به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، کارشناسان مرکز تماس شاتل موبایل با فرد متقاضی تماس می‌گیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات