مرسدس بنز آکتروس، مجهز به هتل دوطبقه رونمایی شد

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
با ابتکار یک شرکت گردشگری، کامیون مرسدس بنز آکتروس به هتل متحرک و لوکس تبدیل شده است تا برای تورهای تفریحی و گردشگری اروپا و آفریقا استفاده شود.
تبلیغات

سفر با کامیون مسافرتی و کمپر در ایالات متحده آمریکا بسیار رایج است. در این کشور نمونه‌های فراوانی از کامیون‌های تبدیل‌شده به خانه متحرک دیده می‌شود که برخی از آن‌ها واقعا عالی هستند؛ یا حداقل بیش‌تر از حد معمول جذاب به نظر می‌رسند.

Mercedes benz Actros truck / کامیون مسافرتی مرسدس بنز اکتروس

 برخی افراد این سبک زندگی متحرک را به سطح بالاتری تغییر داده و نوعی هتل لوکس متحرک ساخته‌اند که اساسا یک کامیون مسافرتی تولیدشده توسط مرسدس بنز است. کامیون مسافرتی مرسدس بنز آکتروس (Mercedes Benz Actros Truck)‌ نوعی هتل چرخدار متحرک است که تورهای مسافرتی و گشت‌وگذار برای علاقه‌مندان به تفریح و سرگرمی ارائه می‌دهد. هدف این نوع هتل‌ متحرک، به اشتراک گذاشتن سبک زندگی ماجراجویانه برای مسافران است. 

تراک سرف هتل (Truck Surf Hotel) یا هتل کامیون گشت‌وگذار، زائیده افکار دانیلا کارنیرو و ادواردو ریبریو است که از تجربیات گذشته خود برای طراحی این هتل مفهومی استفاده کرده‌اند. این دو طی سال‌ها در ون کمپر (ون مسافرتی) سفر کرده‌اند و به اقصی نقاط اروپا و آفریقا قدم گذاشته‌اند. آن‌ها در این سفرها با فرهنگ‌های مختلف و ورزش‌های مختلف تفریحی آشنا شده‌اند و به‌خوبی با این موارد آشنا هستند. با توجه به این تجربیات ارزشمند، آن‌ها هتل کامیون مفهومی خود را طراحی کردند و ساختند، تا افراد دیگر بتوانند به مکان‌های دیدنی، پارک‌های طبیعی مختلف، جاذبه‌های گردشگری و کوه‌ها مسافرت کنند و زندگی در این مکان‌ها را بیازمایند. در طی این مدت، مسافران در هتل لوکس متحرک زندگی می‌کنند و از امکانات مناسب هتل بهره‌مند می‌شوند.

هتل کامیون مفهومی سرف تورهای ماجراجویی و گشت‌وگذار در کشور پرتغال (ماه‌های ژوئن تا اکتبر) و مراکش (ژانویه تا آوریل) به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. برنامه‌های این تورهای تفریحی و گردشگری از قبل برای تمامی مسافران تنظیم شده‌اند؛ اما مشتریان هنوز هم می‌توانند طبق سلیقه خود از برنامه مناسب بهره ببرند. بر اساس صفحه سؤالات متداول در وب‌سایت هتل کامیون لوکس سرف، به نظر می‌رسد که تغییر برنامه‌ها بسیار آسان است. در تورهای این هتل متحرک، کارنیرو راهنمای سفر و عکاس است و ریبریو به‌عنوان راهنمای سفر انجام وظیفه می‌کند. 

Mercedes benz Actros truck / کامیون مسافرتی مرسدس بنز اکتروس

به کمک سیستم هیدرولیکی که امکان گسترش سقف و دیوارهای هتل را فراهم می‌کند، هتل کامیون دوطبقه سرف برای ساکنانش راحت‌تر می‌شود؛ البته به‌جز تنظیم داخلی اتاق‌ها و چیدمان وسایل که تغییر نمی‌کند. این هتل کامیون متحرک دارای پنج اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع است که چهار اتاق دارای تخت دونفره هستند و یک اتاق خصوصی به زوج‌های ماجراجو اختصاص می‌یابد. کارنیرو و ریبریو به علاقه‌مندان توصیه می‌کنند که مسافرت با چنین هتل جذابی را از دست ندهند؛ زیرا می‌خواهند محیطی ایجاد کنند که مردم بتوانند از طریق ماجراجویی و تفریح به یکدیگر نزدیک‌تر شوند. آن‌ها به افراد توصیه می‌کنند که به‌تنهایی مسافرت کنند تا بتوانند از سفر لذت بیش‌تری ببرند. با این وجود اگر افرادی بخواهند با خانواده یا دوستان نزدیک به مسافرت بروند، آن‌ها تورهای گروهی و خانوادگی نیز دارند. 

تور یک هفته‌ای در مراکش با هزینه ۵۸۸ دلار به ازای هر نفر و هزینه سفر در کشور پرتغال از ۷۲۴ دلار شروع می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات کامل و دقیق، از وب‌سایت رسمی هتل کامیون متحرک سرف بازدید کنند.

در این‌جا نگاهی کوتاه به کامیون مسافرتی مرسدس بنز آکتروس می‌اندازیم که به یک هتل لوکس متحرک تبدیل شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات