آغاز عرضه گوشی هواوی Y7 Prime 2018 به بازار کشور

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
هواوی عرضه‌ی گوشی‌ Y7 Prime 2018‌ را به‌عنوان یکی از جدیدترین محصولات خود در بازار ایران آغاز کرد.
تبلیغات

تاکنون در بازار گوشی‌ هوشمند رسم بر این بود که گوشی‌های اقتصادی از توانمندی‌های فنی ویژه بی‌بهره بوده و نسبت به میان‌رده‌ها و پرچم‌داران بازار قابلیت‌های بسیار کمتری داشته‌اند؛ ولی گوشی Y7 Prime 2018 هواوی که در رده‌ی گوشی‌های Entry-Level اقتصادی با قیمت مناسب جای می‌گیرد، برای اولین‌بار قابلیت‌های فنی با ظاهری زیبا را که در گوشی‌های مطرح بازار دیده می‌شود، در یک گوشی ارزان‌قیمت در این رده تجمیع کرده است و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مواردی مانند صفحه‌نمایش FullView حدود ۶ اینچ، قابلیت‌های متعدد دوربین دوگانه‌ی اصلی، فلاش دوربین سلفی، امنیت بالا با امکان تشخیص چهره و اثر انگشت درکنار سیستم‌عامل به‌روز اندروید ۸ با ظاهری جذاب و مدرن، مواردی هستند که گوشی هواوی Y7 Prime 2018 را در این رده‌ی قیمتی در بازار گوشی‌های هوشمند از رقبای خود کاملاً متمایز کرده است.

خبر خوب اینکه از امروز پیش‌فروش گوشی Y7 prime 2018 با جوایز ویژه در دیجی کالا آغاز شده است و در بازار فروشگاهی کشور نیز در پایان هفته‌ی جاری - پنج شنبه ۳ خرداد - شاهد عرضه‌ی این گوشی خواهیم بود. در ادامه به برخی از قابلیت‌های اصلی این گوشی اشاره خواهیم کرد.

صفحه‌نمایش FullView

مدتی است صفحات نمایش تمام‌صفحه یا FullView با حاشیه‌ی بسیار باریک به گزینه‌ای جذاب در طراحی گوشی‌های هوشمند بدل شده‌اند. هواوی نیز باتوجه‌به این مزیت، گوشی‌های جدید پرچم‌دار خود مانند هواوی میت ۱۰ و هواوی پی ۲۰ را به صفحه‌نمایش FullView مجهز کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

علاوه‌بر این هواوی اولین برندی است که در ابعاد گسترده صفحه‌نمایش FullView را در دستگاه‌های Entry Level با قیمت مناسب به کار گرفته است. هواوی Y7 Prime 2018 صفحه‌نمایش فوق‌العاده‌ی ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن Full HD پلاس را در بدنه‌‌ای که به‌صورت متداول نمایشگری ۵.۵ اینچی در آن جای می‌گیرد، قرار داده است. این صفحه‌نمایش در ترکیب با شیشه‌ی 2.5D که خمیدگی جزئی در لبه‌ها دارد، علاوه‌بر خوش‌دست‌تر بودن گوشی، موجب زیبایی بیشتر آن شده است.

دوربین اصلی با لنز دوگانه و دوربین سلفی با فلش

عکاسی برای کاربران گوشی هوشمند عاملی تعیین‌کننده در انتخاب آن‌ها محسوب می‌شود. برای برآورده کردن نیازهای کاربران در عکاسی سلفی با کیفیت بالا، Y7 Prime 2018 از حسگر ۸ مگاپیکسلی با فلش در جلو بهره می‌برد که به‌طور خودکار میزان روشنایی را در محیط‌های با نور کم، تنظیم می‌کند. دوربین اصلی این گوشی از حسگر دوگانه‌ی ۲+۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد تا با ایجاد جلوه‌های جذاب بوکه با تغییر میزان گشودگی دیافراگم انجام می‌شود، لحظاتی زیبا را با عکس‌های چشم‌نواز فراهم کند. درواقع حسگر دوم در این دوربین وظیفه‌ی سنجش عمق میدان را برای عکس‌های جذاب‌تر فراهم کرده است.

هواوی Y7 Prime 2018

سه اسلات مستقل

در Y7 Prime 2018 برای اولین‌بار کاربران هیچ محدودیتی برای بهره‌گیری همزمان از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه در گوشی نخواهند داشت؛ چرا که این مدل به سه اسلات مستقل برای سیم‌کارت‌ها و کارت حافظه مجهز شده است. تا به امروز در گوشی‌های دو سیم‌کارت، یک اسلات برای سیم‌کارت اول و یک اسلات مشترک برای سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه وجود داشت که فقط یکی از این دو در اسلات دوم قابل استفاده بود.

آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید

هواوی Y7 Prime 2018 از رابط‌ کاربری EMUI 8.0 برپایه‌ی اندروید ۸.۰ اوریو استفاده می‌کند تا بهترین مزایای حاصل از تلفیق سخت‌افزار و نرم‌افزار را پیش روی کاربران قرار داد و تجربه‌ای روان‌تر و مطلوب‌تر برای کاربران ایجاد کند. با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین هواوی، این دستگاه رفتارها و عادت‌های کاربران را فرامی‌گیرد تا عملکرد بهتر گوشی را به همراه آورد.

هواوی Y7 Prime 2018 از روش‌های مختلف برای باز کردن قفل گوشی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند بین گزینه‌ی فیس آنلاک (باز کردن قفل ازطریق تطابق چهره) یا اسکن اثر انگشت، گزینه‌ی دلخواه خود را انتخاب کنند. هواوی Y7 Prime 2018 علاوه‌ بر این، از تکنولوژی Fingerprint 4.0 (نسخه‌ی چهارم تکنولوژی اثرانگشت هواوی) بهره می‌برد که امکان باز کردن قفل را در کم‌تر از ۰.۳۵ ثانیه برای کاربر فراهم می‌کند تا تجربه‌ی کاربری بهتری در میان گوشی‌های هوشمند هم‌رده به همراه داشته باشد.

کاربران علاقه‌مند این به گوشی می‌توانند با مراجعه به این لینک در دیجی کالا اقدام به پیش‌خرید آن کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات