نسخه دوم بیکسبی در گلکسی نوت 9 سریع تر خواهد بود

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه جدید بیکسبی نسبت به نسخه اولیه، زمان پاسخگویی کمتری خواهد داشت. نسخه Bixby 2.0، همزمان با معرفی و عرضه گلکسی نوت 9، راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ برای نخستین بار اواخر سال گذشته میلادی از نسخه دوم بیکسبی صحبت به میان آورد و این نکته را بیان کرد که نسخه بعدی بیکسبی، یک حرکت جسورانه همراه با اصلاحات فراوان خواهد بود. حالا مشخص شده است که در نسخه ۲.۰ بیکسبی، که در گلکسی نوت ۹ ارائه خواهد شد، زمان پاسخگویی به شکل محسوسی کاهش یافته است. کره‎ای‌ها در حال تبدیل دستیار صوتی دیجیتال بومی خود به یک ابزار هوشمند هستند.

مدیر اجرایی سامسونگ سه ماه پیش خبر داد که همزمان با گلکسی نوت ۹، از بیکسبی نسخه ۲.۰ نیز رونمایی به عمل خواهد آمد. اکنون این خبر توسط گری جی لی، مدیر بخش تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ نیز تایید شده است.

پنج چشم انداز برای سامسونگ در بخش هوش مصنوعی دارای اهمیت است: کاربر محور بودن، یادگیری همیشگی، همواره حاضر بودن، مفید بودن و امن بودن. سامسونگ همچنان در حال تاسیس مراکز مختلف Al در نقاط مختلف جهان است و امیدوار است که با خرید و ادغام شرکت‌های مختلف در حوزه هوش مصنوعی، به این صنعت نوپا کمک کند.

گری جی لی جزییات در مورد جزییات تغییراتی که در بروزرسانی نسخه ۲ بیکسبی رخ خواهد داد، توضیحی ارائه نداده است؛ اما بر این موضوع تاکید کرده است که در نسخه جدید، سرعت پاسخگویی به شکل قابل توجهی بهبود می‌یابد و در محیط‌های پر سر و صدا، مشکل عدم تشخیص صدای گوینده تا حدودی رفع خواهد شد.

دی جی کُه، مدیرعاعل بخش موبایل سامسونگ چندی پیش گفته بود که هدف سامسونگ از عرضه نسخه دوم بیکسبی، تحت پوشش قرار دادن طیف وسیع‌تری از کاربران است. با معرفی بیکسبی ۲ و استفاده از آن در بلندگوهای هوشمند، شاهد پیشرفت شگرف بلندگوهای هوشمند سامسونگ نیز خواهیم بود.

احتمالا به دلیل شتاب زدگی سامسونگ برای معرفی و عرضه هرچه سریع‌تر پرچمداران خود در چند ماه اخیر، گلکسی نوت ۹ زودتر از موعد مقرر معرفی شود. طبق پیش بینی‌ها این اسمارت فون در اواخر ماه ژوئیه یا اوایل اوت سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات