اچ پی نسل جدید تبلت هیبریدی Elite x2 را با نمایشگر بزرگ‌تر معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اچ‌پی روز گذشته از طیف جدیدی از محصولات سخت‌افزاری خود از جمله نسل جدید تبلت هیبریدی الیت ایکس ۲ با نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه‌های نازک‌تر رونمایی کرد.
تبلیغات

اچ‌پی تبلت جداشدنی کلاس تجاری الیت ایکس ۲ (Elite x2) را با یک مدل جدید که مجهز به نمایشگر ۱۳ اینچی است، به‌روزرسانی کرد. با این حال، به لطف کوچک شدن ۳۹ درصدی حاشیه‌ها، اندازه‌ی بدنه‌ی این مدل جدید تقریبا با مدل ۱۲.۳ اینچی سال گذشته تفاوتی ندارد. الیت ایکس ۲ نسل جدید همچنین صاحب یک کیک‌استند ارتقایافته است که انعطاف‌پذیری بیشتری دارد و زاویه‌های دید گسترده‌تری در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اچ‌پی الیت ایکس ۲ با شماره مدل 1013 G3 از پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل و یک قلم اچ‌پی اکتیو که به‌وسیله‌ی کابل یواس‌بی نوع C شارژ می‌شود، برخوردار است و به صورت اختیاری از فناوری Sure View پشتیبانی می‌کند. این فناوری اختصاصی اچ‌پی به کاربران امکان می‌دهد با لمس یک دکمه، زاویه‌ی دید نمایشگر را به‌شدت محدود کنند و مانع از تماشای محتوای آن توسط افراد دیگر شوند. اچ‌پی می‌گوید تبلت جدیدش در ماه ژوئن با قیمت پایه‌ی ۱۴۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

اچ پی الیت ایکس 2 / HP elite X2

تبلت جدید اچ‌پی تقریبا ۸۱۶ گرم وزن و ۷.۶ میلی‌متر ضخامت دارد و با اتصال صفحه‌کلید وزن و ضخامت آن به ۱.۱۸ کیلوگرم و ۱۲.۷ میلی‌متر می‌رسد. این تبلت همچنین از کانفیگ‌های مختلفی برخوردار است و امکان سفارش آن با پردازنده‌ی دو هسته‌ای Core i3 8130U و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Core i7-8650U به همراه حافظه‌ی رم حداکثر تا ۱۶ گیگابایت از نوع DDR3-2133 و حداکثر حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایت از نوع PCIe NvMe SSD فراهم خواهد بود.

اندازه‌ی نمایشگر این تبلت ۱۳ اینچ است؛ اما سفارش آن با دو وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل امکان‌پذیر خواهد بود. اچ‌پی الیت ایکس ۲ همچنین از درگاه‌های تاندربولت ۳ و یواس‌بی نوع C به اضافه‌ی یک درگاه یواس‌بی ۳.۱ نوع C و یک جک هدفون بهره می‌گیرد. با این حال درگاه اترنت و HDMI برای این تبلت در نظر گرفته نشده است و کاربران برای اتصال دستگاه‌های برخوردار از این اتصالات باید از آداپتور یا داک استفاده کنند.

علاوه بر این، تبلت جدید اچ‌پی به اسپیکرهای استریو بنگ اند اولافسن و یک آرایه‌ی ۳ میکروفونی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل و یک دوربین مادون قرمز برای تشخیص چهره‌ی ویندوز هلو مجهز شده است. یک حسگر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه قرار گرفته است که در صورت عدم دسترسی به صفحه‌کلید همچنان می‌توان از آن استفاده کرد. این تبلت به صورت اختیاری از شبکه‌ی نسل چهارم موبایل (LTE) پشتیبانی می‌کند و صفحه‌کلید آن نیز مجهز به نور پس‌زمینه و قابلیت HP’s collaboration key برای کنترل تماس‌های وب کنفرانس است.

HP Elite x2 G3 1013
HP Elite x2 G3 1013
HP Elite x2 G3 1013
HP Elite x2 G3 1013
HP Elite x2 G3 1013
HP Elite x2 G3 1013
HP Elite x2 G3 1013
HP Elite x2 G3 1013
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات