آیفون SE 2 مجهز به دوربین TrueDepth سپتامبر سال جاری رونمایی می‌شود

یک‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات برگرفته از زنجیره‌ی تولید آیفون‌های اپل نشان از این دارد که نسل جدید‌ آیفون SE یا همان آیفون SE 2 ماه سپتامبر راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

بر اساس اطلاعات برگرفته از چرخه‌ی تولید محصولات اپل در کشور چین، شرکت‌های چینی که مونتاژ محصولات اپل را بر عهده دارند، هنوز تولید این گوشی هوشمند را آغاز نکرده‌اند. شنیده‌ها نشان از این دارند که اپل برای رونمایی از محصولش طی ماه سپتامبر در کنار پرچم‌دارانش که هر سال در همین بازه‌ی زمانی رونمایی می‌کند، برنامه‌ریزی کرده است. مک‌ اتاکارا اعلام کرده که بعید است نسل بعدی آیفون SE نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ راهی بازار شود. شایعات پیشین نشان از این داشتند که اپل برای رونمایی از این گوشی هوشمند در بهار سال جاری برنامه‌ریزی کرده است. کوپرتینویی‌ها پیش از این نیز در سال ۲۰۱۶ آخرین نسل از آیفون SE را در ماه مارس رونمایی کرده بودند.

منابع مطلع اعلام کرده‌اند که اپل در حال حاضر درصدد تصمیم‌گیری در خصوص طراحی نهایی نسل جدید آیفون‌هایی است که سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. یکی از سه نسخه‌ی آیفونی که احتمالا باید در سپتامبر سال جاری شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم دارای یک نمایشگر ۴ اینچی است که مشخصات ظاهری بسیار نزدیکی به آیفون SE‌ را به ذهن متبادر می‌کند.

براساس شنیده‌ها اپل سه نمونه‌ی اولیه‌ی شیشه را برای استفاده در نسل بعدی آیفون SE سفارش داده است و از بین این نمونه‌های اولیه، گزینه‌ی اصلی را برای استفاده در آیفون SE 2 انتخاب خواهد کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که مشخصات مشترک مورد استفاده در این گوشی شامل بریدگی در بالای نمایشگر، حذف حاشیه‌ی پایین که شامل سنسور اثر انگشت است و همچنین به‌کارگیری دوربین TrueDepth می‌شود. به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد استفاده از فیس آی‌دی را جایگزین سنسور اثرانگشت در نسل بعدی آیفون SE‌ کند. همچنین باید به لزوم ایجاد یک بریدگی در بالای نمایشگر اشاره کرد.

پس از انتشار تصاویر رندر منتسب به آیفون SE 2 گمانه‌زنی‌ها در خصوص نسخه‌ی نسبتا ارزان‌قیمت آیفون بیش از پیش افزایش پیدا کرده است. باید دید اپل گوشی هوشمند جدید خود را در چه تاریخی و با چه ویژگی‌هایی راهی بازار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات