دوربین گوشی وان پلاس 6 رقیبی برای پیکسل 2 و آیفون 10 خواهد بود

یک‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی وان‌پلاس ۶ به دوربینی مجهز خواهد بود که عملکرد آن در حد دوربین‌ گوشی‌هایی چون آیفون ۱۰، پیکسل ۲ و گلکسی اس ۹ است.
تبلیغات

جدیدترین تیزر تبلیغاتی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۶ حاکی از آن است که دوربین این محصول می‌تواند بهتر از دوربین برترین گوشی‌های هوشمند موجود فعلی عمل کند. وان‌پلاس قصد دارد گوشی وان‌پلاس ۶ را به‌زودی معرفی کند. این محصول به جدیدترین ویژگی‌ها و سخت‌افزار روز مجهز خواهد بود که یکی از این ویژگی‌ها بهره گرفتن از سیستم دوربین دوگانه‌ی جدید است. حال به لطف انتشار جدیدترین تیزر تبلیغاتی این برند، ظاهرا شرکت چینی مورد اشاره تمرکز زیادی روی قابلیت‌های دوربین گوشی‌ هوشمند جدید خود داشته است.

oneplus 6

در تیزر مورد اشاره از کاربران شبکه‌ی اجتماعی توییتر درخواست شده است حدس بزنند که تصایر گرفته‌شده به ترتیب مربوطه به کدام یک از گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل ۲، سامسونگ گلکسی اس ۹، اپل آیفون ۱۰ و البته وان‌پلاس ۶ است. انتخاب این چهار محصول یک امر تصادفی نیست و در واقع از نظر کیفیت دوربین جزو بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در دنیا محسوب می‌شوند و حالا به نظر می‌رسد وان‌پلاس ۶ دوربینی باکیفیت را با قیمتی پایین‌تر نسبت به رقبا، در اختیار کاربران قرار خواهد داد. اگر نگاهی به مدل‌های قبلی گوشی‌های هوشمند سری وان‌پلاس داشته باشیم، باید گفت دوربین این محصولات هیچ‌گاه جزو بهترین دوربین‌های به کار گرفته‌شده در گوشی‌های هوشمند نبوده؛ بنابراین ظاهرا شرکت وان‌پلاس به‌دنبال تغییر این وضعیت است. افزون بر این، شایعات اخیر حاکی از آن هستند که قیمت بالاتر گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس، در واقع توجیهی برای دوربین بهبودیافته‌ی این محصول است.

در حال حاضر انتظار می‌رود گوشی هوشمند مورد انتظار وان‌پلاس ۶ به یک دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز باشد. همچنین گفته می‌شود گشودگی دیافراگم این لنز f/1.7 ا و دوربین دوم این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. فعلا مشخص نیست که این سنسورها از چه نوعی خواهد بود؛ اما در بسیاری از شایعات اخیر اعلام شده که لنز دوم دوربین وان‌پلاس ۶ یک لنز ‌تله‌فوتو است.

علاوه بر دوربین ارتقاءیافته، گوشی هوشمند وان‌پلاس ۶ به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد بود و حافظه رم این محصول در دو مدل ۶ و ۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین گفته می‌شود که حافظه داخلی دو مدل یادشده به ترتیب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم وان‌پلاس ۶ با حافظه‌ی داخلی قابل توجه ۲۵۶ گیگابایتی نیز به بازار عرضه شود. سیستم عامل پیش‌فرض این محصول اندروید ۸.۱ اوریو خواهد بود؛ البته کاربران این گوشی امکان بهره گرفتن از اندروید پی بتا هم خواهند داشت. بر اساس اخباری که تا به این لحظه در مورد دستگاه یادشده منتشر شده است، انتظار می‌رود این گوشی اواخر ماه می و با قیمتی در حدود ۵۵۵ دلار معرفی شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا وان‌پلاس موفق خواهد شد محصولی با دوربین باکیفیت و در حد دوربین گوشی‌هایی مثل آیفون ۱۰، پیکسل ۲ و گلکسی اس ۹ به بازار عرضه کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات