پلکستور با رونمایی از حافظه M9Pe، فعالیت رسمی در ایران را آغاز کرد

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
چهارشنبه گذشته، پلکستور با برگزاری نشستی در تهران و معرفی سری حافظه‌های M9Pe، فعالیت خود را به‌صورت رسمی در بازار ایران آغاز کرد.
تبلیغات

پلکستور هفته‌ی پیش با برگزاری نشستی که برای رونمایی از سری حافظه‌های M9Pe برگزار شده بود، رسما فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرد. این برند تایوانی فعال در زمینه تولیدات SSD-های مبتنی بر فناوری NVMe، فروش جدیدترین سری محصولات خود را در ایران به‌طور رسمی شروع کرد.

پلکستور در ایران

در ابتدا عاطفه ساعدی، مدیر روابط عمومی دفتر پلکستور در ایران، پس از خوش آمد‌گویی، توزیع رسمی و فعالیت دفتر پلکستور در ایران را اعلام کرد. سپس شایان باستانی، بخش توسعه بازار پلکستور، به توضیحاتی در زمینه برند پلکستور و دستاوردهای این کمپانی پرداخت:

پلکستور در سال ۱۹۸۹ با تولید دیسک‌های نوری فعالیت خود را آغاز کرد. سپس در سال ۲۰۰۴ نخستین محصول SSD خود را با نام M1 معرفی و روانه بازار کرد. این برند با هدف ارتقاء جایگاه خود در بازار ذخیره سازی، در سال ۲۰۱۴ نخستین درایو مبتنی بر PCIe M.2 را با نام M6e طراحی و در بازار به فروش رساند. بعد از آن در هر سال، محصولی جدید با ویژگی‌های جدید معرفی می‌کند که در سال ۲۰۱۸، آخرین سری از محصولات مبتنی بر NVMe را با نام سری M9Pe رونمایی کرده است. پلکستور در بازار جهانی شرکای تجاری متعدد و خوشنامی دارد که این به معنای تأیید کیفیت محصولات آن است. پلکستور علاوه بر حفظ قیمت مناسب، بهترین کیفیت را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. در خط تولید این برند، سخت‌گیرانه‌ترین آزمون‌ها برای همه محصولات در نظر گرفته شده تا محصولی با طول عمر بسیار بالا، با بهترین عملکرد به بازار ارائه شود. محصولات پلکستور در حال حاضر به‌طور رسمی توسط شرکت آواژنگ توزیع شده و با گارانتی ۵ ساله آواژنگ در کشور به فروش می‌رسند.

سپس سید مهدی یحیایی، مسئول فنی دفتر پلکستور، به توضیحات تخصصی در مورد آخرین سری محصولات تولیدشده پلکستور پرداخت. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط مهدی یحیایی، پلکستور با معرفی M6e برای نخستین بار در محصولاتش فرم فکتور HHHLا(half height, half length) را به کار گرفته است. در سری M6e Black edition با اضافه کردن یک هیت سینک کارآمد به مدل M6e(A) Black Edition توانست دمایی بسیار مناسب در کنار عملکرد عالی برای این سری به دست آورد. امسال با معرفی سری M9Pe ، محصولاتی با ظرفیت‌ها و مدل‌های متنوعی ارائه شده است که بر حسب نیاز، می‌توانید محصولی بی‌نظیر از همه لحاظ از پلکستور انتخاب کنید.

پلکستور در ایران

سری M9Pe دارای سه مدل M9PeY، M9PeG و M9PeN با حجم‌های ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایتی است مدل M9PeY یک هیت سینک بزرگ، با طراحی بسیار زیبا، مجهز به نورپردازی RGB و عملکردی عالی در خنک سازی درایوهای پرسرعت SSD دارد. مدل M9PeG دارای یک هیت سینک کوچک، برای استفاده در مادربوردهایی که محدودیت اسلات PCIe دارند متناسب است. M9PeN بدون هیت سینک عرضه می‌شود که برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار مناسب است. مادربوردهای دارای هیت سینک M.2 از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده از این سری هستند. دو مدل M9PeG و M9PeN با رابط M.2 به سیستم وصل می‌شوند.

پلکستور به دلیل استفاده از تراشه‌های کنترلر رده بالای Marvell می‌تواند فرامینی فراتر از کنترل اطلاعات را در SSD پدید آورد. همین امر موجب شده است پلکستور بتواند فناوری‌های متعددی برای SSD-های خود به رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. این فناوری‌ها شامل TrueProtect، TrueSpeed، PlexTurbo، PlexNitro، PlexCompressor و PlexVualt هستند.

M9PeY که به‌عنوان پرچم‌دار درایوهای پلکستور شناخته می‌شود، به‌طور ویژه‌ برای گیمرها طراحی شده است. ظاهر لوکس آن با سیستم‌های گیمینگ امروزی به‌سادگی ترکیبی عالی ایجاد می‌کند و برخلاف رغبا، دیگر اثری از یک قطعه با ظاهر معمولی در کیسی رده بالا با پلکستور نخواهید دید. یک هیت سینک ویژه با نورپردازی RGB و نشان سفیدرنگ و درخشان PLEXTOR، ظاهری جذاب به این محصول بخشیده است. SSD های پرسرعت به دلیل استفاده از کنترلر های رده بالا و تراشه‌های حافظه پرسرعت، دمای بالایی تولید می‌کنند که این حرارت سرعت خواندن و نوشتن را بسیار محدود می‌کند. هیت سینک سری M9PeY می‌تواند ۲۵ درجه دمای SSD را کم کند و این SSD-ها در استفاده طولانی‌مدت هیچگاه به دمای بالاتر از ۶۵ درجه نخواهند رسید.

پلکستور با استفاده از حافظه‌های ۶۴ لایه‌ای TOSHIBA BiCS3 3D TLC، و رده بالاترین تراشه کنترلر شرکت Marvell با نام Marvell 88SS1093 سرعتی بیش از ۳۲۰۰ مگابایت در ثانیه برای خواندن و ۲۱۰۰ مگابایت بر ثانیه برای نوشتن و طول عمر  ۱.۵ میلیون ساعت معادل ۱۷۲ سال در سری M9Pe در دسترس قرار داده است.

هم‌اکنون سری جدید محصولات پلکستور با گارانتی ۵ ساله شرکت آواژنگ در حجم‌ها و مدل‌های مختلف در بازار کشور در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات