لنوو گوشی با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵ درصد عرضه می‌کند

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو قصد دارد تا تلفن هوشمندی با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵ درصد را در ۱۴ ژوئن معرفی و راهی بازارهای جهانی نماید.
تبلیغات

لنوو یکی از شرکت‌های مطرح چینی است که در بخش‌های مختلفی همانند سخت افزار ، لپ‌تاپ و موبایل به فعالیت مشغول است. براساس تصویری که در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده است ، لنوو قصد رونمایی از تلفن هوشمندی را دارد که از نسبت نمایشگر به بدنه فوق العاده ۹۵ درصد بهره می‌برد.

این تلفن که یک گوشی هوشمند تمام صفحه (full-screen smartphone) نامیده می‌شود، در نگاه اول بسیار شبیه به آخرین پرچمدار اپل، آیفون ۱۰ است. به نظر می‌رسد که لنوو نیز قصد تکرار خط مشی اپل و سایر تولیدکنندگان تلفن هوشمند در خصوص تولید اسمارت‌ فون‌هایی با حاشیه نمایشگر کم را دارد.

چَنگ چِنگ، مدیرعامل شرکت لنوو، در اکانت رسمی لنوو ضمن انتشار تیزری از تلفن همراه جدید شرکت خود، نظرسنجی را مطرح کرده است که به شرح زیر است:

لنوو / lenovo

تصویری که در بالا می‌بینید، دارای چه نسبتی از نمایشگر به بدنه است؟

     1. نسبت ۸۰-۸۴ درصد صفحه نمایش

     2. نسبت ۸۵-۸۹ درصد صفحه نمایش

     3. نسبت ۹۰-۹۴ درصد صفحه نمایش

به نظر می‌رسد که لنوو قصد ارائه یک تلفن هوشمند با نسبت تصویر به بدنه ۹۵ درصد در آینده‌ای نزدیک را دارد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد احتمالا در بدنه جلویی تلفن تقریبا هیچگونه بریدگی (یا به عبارتی ناچ) نخواهد داشت.

گفته می‌شود که تلفن جدید لنوو در روز ۱۴ ژوئن (۲۴خرداد) معرفی خواهد شد. متاسفانه هیچگونه اطلاعات دیگری در خصوص این محصول خاص در دست نیست. در روزهای آتی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این خصوص خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات