تصاویر نوکیا ایکس پیش از رونمایی فاش شد

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از نوکیا ایکس در شبکه اجتماعی چینی بایدو منتشر شده است که مشخصات ظاهری آن به همراه محل قرارگیری دکمه‌ها و دوربین‌ها را نشان می‌دهد.
تبلیغات

تصاویری از محصول جدید نوکیا که با نام ایکس ۶ همین روزها رونمایی می‌شود، در شبکه اجتماعی چینی بایدو منتشر شده است؛ این تصاویر علاوه بر نمایش تمام زوایا، شایعه وجود بریدگی روی صفحه نمایش آن را نیز تأیید می‌کند.

ظاهرا نوکیا ایکس به صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۹:۹ مجهز است که بریدگی کوچکی در بالای آن، دوربین سلفی کوچک، اسپیکر مکالمه و حسگر  مجاورت را در بر می‌گیرد. حاشیه‌های کنار و بالای جدیدترین محصول نوکیا بسیار نازک هستند؛ اما حاشیه پایینی آن کمی ضخیم‌تر شده و لوگوی نوکیا را در خود جای داده است.

نوکیا ایکس
نوکیا ایکس
نوکیا ایکس
نوکیا ایکس

در قسمت پشتی نوکیا ایکس، دوربین دوگانه تعبیه شده و در کنار آن یک جفت فلش ال‌ای‌دی قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت دایره‌ای این دستگاه که لبه نقره‌ای رنگی دارد، کمی پایین‌تر از دوربین‌ها قابل مشاهده است. جزئیات منتشرشده از دکمه‌های تنظیم صدا و پاور، نشان از محل قرارگیری آن‌ها در سمت راست دستگاه دارد.

مدل میان‌رده TA-1099 نوکیا که به‌عنوان ایکس ۶ به همراه شارژر معمولی ۱۰ واتی روانه بازار خواهد شد، پیش از این در وب‌سایت CCC ظاهر شده بود. هنوز اطلاعات عمده‌ای از این دستگاه نظیر قیمت دقیق، قابلیت‌ها و مشخصات منتشر نشده است.

برخی منابع، تاریخ عرضه جهانی نوکیا ایکس را ۱۶ می مصادف با ۲۶ اردیبهشت می‌دانند که حدودا سه هفته دیگر خواهد بود؛ در صورتی که برخی دیگر بر این باورند رونمایی از میان‌رده نوکیا زودتر اتفاق می‌افتد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات