نتیجه نظرسنجی: بریدگی نمایشگر باب طبع کاربران گوشی‌های هوشمند نیست

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نتایج نظرسنجی زومیت نشان از این دارد که که بریدگی نمایشگر که اخیرا به ترندی در میان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است، چندان مورد پسند کاربران نیست.
تبلیغات

استفاده از بریدگی در گوشی‌های هوشمند از نیمه‌های سال ۲۰۱۷ میلادی و پس از معرفی اسنشال فون راه خود را به دنیای گوشی‌های هوشمند باز کرد. هرچند اسنشال برای اولین بار از این سبک در محصول خود استفاده کرد، اما این اپل بود که با رونمایی از آیفون ۱۰ راه را برای سایر شرکت‌ها هموار کرد که بی هیچ هراسی از واکنش منفی بازار از این ویژگی استفاده کنند. هرچند بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز به سراغ استفاده از این ویژگی رفتند، اما سامسونگ، رقیب دیرپای اپل، روی اصول طراحی خود پافشاری کرد و گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را با طراحی یکپارچه‌ی حاشیه‌ی بالا راهی بازار کرد. 

در چند سال اخیر و با رخت بستن خلاقیت و نوآوری از دنیای گوشی‌های هوشمند، تولیدکنندگان هر تغییر را با روی گشاده می‌پذیرند و از آن در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند، از این‌ رو است که وجود بریدگی نیز امروزه ظاهر گوشی‌های هوشمند را بسیار شبیه هم کرده است، حال آنکه به نظر می‌رسد این طراحی آنچنان که باید باب طبع کاربران نیست و وجود حاشیه‌ای یکدست بیشتر مورد پسند قرار می‌گیرد. نتایج نظرسنجی هفته‌ی پیش زومیت نشان از این دارد که کاربران وجود بریدگی را چندان نمی‌پسندند. 

در نظرسنجی زومیت ۴٬۴۵۰ نفر شرکت کردند که بیش از ۷۴ درصد از این تعداد حاشیه‌ی یک‌دست در بالای نمایشگر را انتخاب کردند. ۲۵ درصد از کاربران نیز وجود بریدگی در نمایشگر را مناسب دانسته و گزینه‌ی مربوط را انتخاب کردند. 

نظرسنجی زومیت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات