سونی راه خودش را می‌رود

سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر خوب به اطرافمان نگاه کنیم، حتما ردپایی از سونی را در زندگیمان می‌بینیم؛ از تلویزیون، ضبط صوت، کنترل، هدفون، دوربین گرفته تا تلفن همراه و .. سونی مانند اپل نیست که در بین محصولات خود، روی یکی از آن‌ها زوم و با آن خودش را به دنیا معرفی کند.
تبلیغات

 شاید به همین دلیل است که طی سال‌های اخیر، گوشی‌های هوشمند این شرکت آنچنان که باید روی زبان‌ها نیفتاد و مانند تلفن‌های همراه سامسونگ یا حتی ال جی معروف نشد. خریدوفروش گوشی موبایل سونی با همه این تفاسیر در ایران با قیمت‌های مناسبی نسبت به دیگر تلفن‌های همراه اندرویدی صورت می‌گیرد.

همچنان در انتظار

سال ۲۰۱۷، سونی بدترین عملکرد را در طول زندگی ۷ ساله اسمارت‌ فون‌های خود داشت و تنها ۱۳.۷ میلیون دستگاه تلفن همراه فروخت. مدیران این شرکت طی یک کنفرانس خبری اعلام کردند تا پایان این سال، دو نسل جدید تلفن‌های همراه سونی به بازار عرضه خواهد شد. حالا در آستانه سومین فصل سال ۲۰۱۸، بعد از رونمایی از اکسپریا ایکس۱ زد،  زمزمه‌هایی از معرفی سه تلفن همراه دیگر از این شرکت به گوش می‌رسد. طبق شنیده‌ها، یک مدل از آن‌ها از نسل اکسپریا است (اکسپریا ایکس زد۲)

 اکسپریا زد 1، با ظاهری کاملا متفاوت از اکسپریا زد، حرف‌های جدیدی برای گفتن نداشت. با این حال این تلفن همراه سخت افزار قوی و مناسبی دارد. خریدوفروش گوشی موبایل سونی به همین مدل در سایت دیوار با قیمت ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان صورت می‌گیرد. طبق گفته‌های فروشنده، این گوشی در حد نو و در کل ۱۰ بار شارژ شده و مجهز به گارانتی ۱۸ ماهه است.

دوربین و اسپیکر، دو ویژگی بارز سونی

تلفن‌های همراه سونی با دوربین بسیار قوی و صدای بالای اسپیکرهایش در دنیا شناخته شده است. حتی عده‌ای می‌گویند گلکسی اس ۷، دوربینش را وامدار سنسورهای دوربین سونی است. نباید فراموش کنیم سونی شرکتی است که از سالیان قبل در صنعت تولید دوربین همواره حرفی برای گفتن داشت، از این رو برای کسانی که به دنبال عکاسی با موبایل هستند و نمی‌توانند پول زیادی به اندازه آیفون یا سامسونگ هزینه کنند، گوشی‌های این کمپانی انتخاب هوشمندانه‌ای به حساب می‌آید.

جهت اطلاع از آخرین قیمت خریدوفروش گوشی موبایل سونی در مدل‌های کارکرده یا نو می‌توان به سایت دیوار مراجعه کرد. اگر در جست‌و‌جوی یک تلفن همراه با کیفیت مطلوب و قیمت کمتر از یک میلیون تومان هستید، یک دستگاه سونی اکسپریا ایکس در این سایت، ۸۰۰ هزار تومان به آگهی گذاشته شده است. این تلفن همراه تولید سال ۲۰۱۶، مجهز به اسپیکرهای استریو، با حافظه داخلی ۲۵۶ و دارای قابلیت اتصال کارت حافظه است. دوربین اولیه سونی اکسپریا ایکس، ۲۳ مگاپیکسل همراه با قدرت فوکوس دستی، تشخیص چهره و تصویربرداری اچ دی آر است. دوربین ثانویه آن هم ۱۳ مگاپیکسل قدرت دارد. اکسپریا زد با اندکی تفاوت نسبت به اکسپریا ایکس، در سایت دیوار نیز خرید و فروش می‌شود. یک دستگاه اکسپریا زد با دوربین ۲۴ مگاپیکسل و فوکوس لیزری، دو سیم کارته، ضد آب و دارای گارانتی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در این سایت به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات