ال جی جی 7 ThinQ را به‌صورت رسمی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی به‌صورت رسمی دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی از G7 ThinQ را ارسال کرد؛ این مراسم در تاریخ ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.
تبلیغات

ال‌جی از روز گذشته در حال ارسال دعوت‌نامه‌هایی برای مراسم ۱۲ اردیبهشت خود است؛ کره‌ای‌ها در این مراسم از جانشین گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ رونمایی خواهند کرد، ظاهرا نام این محصول ال‌جی جی 7 تین‌کیو خواهد بود. در این دعوت‌نامه به‌وضوح به نام LG G7 ThinQ اشاره شده و از دعوت‌شدگان درخواست شده است تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت را برای «یک رونمایی بزرگ از سوی ال‌جی» نشان کنند.

دعوت نامه ال‌جی جی 7

خاطرنشان می‌کنیم که پیش‌تر نیز دفتر ال‌جی در کره، ضمن تایید نام واقعی پرچم‌دار جدید این شرکت، تاریخ ۱۲ اردیبهشت را زمان معرفی جی ۷ اعلام کرده بود. پیش از این تصور می‌شد که با توجه به ویدیوی منتشرشده از کنگره‌ی جهانی موبایل، کره‌ای‌ها پرچم‌دار جدید خود را با نام LG G7 Neo روانه‌ی بازار کنند. اگرچه در حال حاضر اطلاعات بسیاری را درباره‌ی جی ۷ تین‌کیو می‌دانیم؛ اما هنوز هم برخی جنبه‌ها از این محصول بالارده نامعلوم است.

به‌عنوان مثال بعید به‌نظر می‌رسد که ال‌جی در جریان معرفی یا پس از آن، اطلاعاتی در رابطه با قیمت این محصول به اشتراک بگذارد؛ احتمال دارد که کره‌ای‌ها تنها به اعلام قیمت نسخه‌ی آنلاک جی ۷ تین‌کیو و قیمت آن در کره‌ی جنوبی اکتفا کنند؛ زیرا اپراتورها عموما تمایل دارند تا قیمت منحصر به خود را اعلام کنند. در خصوص تاریخ عرضه‌ی جی ۷ نیز اطلاعاتی در دست نیست. یکی دیگر از ویژگی‌های بحث‌برانگیز جی ۷ که پیش‌تر توسط سی‌نت گزارش شده بود، بهره‌گیری آن از کلیدی اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل اسیستنت است. شما می‌توانید در تصویر زیر که به‌تازگی توسط ایوان بلس  منتشر شده، جی ۷ را از تمامی جهات مشاهده کنید.

ال جی جی 7 تین کیو / LG G7 ThinQ

براساس آنچه تاکنون فاش شده است، ال‌جی تمایل دارد تا پرچمداری مبتنی بر هوش مصنوعی را روانه‌ی بازار کند؛ البته بسیاری از قابلیت‌های یادشده با محوریت دوربین خواهند بود. رنگ‌های پرچم‌دار جدید ال‌جی، یکی دیگر از جنبه‌های نامشخص از این گوشی هوشمند به‌شمار می‌رود. شایعات حکایت از آن دارند که کره‌ای‌ها محصول جدید خود را در پنج رنگ براق شامل مشکی، قرمز، خاکستری و آبی روانه‌ی بازار خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات