احتمال عرضه iOS 12 برای آیفون 5 اس

دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به بخشی از کد منبع WebKit که مربوط به موتور مرورگر سافاری است، احتمال عرضه iOS 12 برای آیفون ۵ اس وجود دارد.
تبلیغات

اپل سال گذشته اعلام کرد که آیفون ۵ از رده خارج شده است و به‌جز این دستگاه، تمامی دستگاه‌های دیگر iOS 11 را دریافت می‌کنند. اتفاقی که برای امسال در نظر داشتیم، شنیدن خبر عدم دریافت به‌روزرسانی‌های بعدی برای مدل آیفون ۵ اس بود؛ اما به‌صورت بسیار عجیبی در قسمتی از کد منبع iOS 12 شاهد نام آیفون ۵ اس هستیم.

بر اساس سیاست کاری اپل، اگر این دستگاه به‌روزرسانی دیگری دریافت نکند، خبر ناراحت‌کننده‌ای نیست؛ چراکه این دستگاه به‌عنوان نمونه‌ای کاملاً موفق و انقلابی از محصولات اپل، تاکنون پشتیبانی خوبی داشته و منطقی است که بعد از گذشت زمانی طولانی از سیستم کاری حذف شود. بنابراین پشتیبانی از دستگاهی مانند آیفون ۵ اس در نسخه بعدی سیستم‌عامل iOS، خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران اپل است.

به‌صورت صد درصد نمی‌توان ارائه به‌روزرسانی را تضمین کرد؛ اما می‌توان به اعلام پشتیبانی آیفون ۵ اس از iOS 12 امید داشت. اپل در مراسم WWDC 2018 از نسل جدید سیستم‌عامل با تمرکز روی بهینه‌سازی رونمایی می‌کند. به نظر شما چه آینده‌ای در انتظار آیفون ۵ اس است؟ آیا پشتیبانی از چنین دستگاه مطرحی می‌تواند درس آموزنده‌ای برای اکوسیستم اندروید باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات