شیائومی می 6 ایکس تأیید شد؛ حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی

دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همزمان با تأیید وجود گوشی می ۶ ایکس توسط شیائومی، گوگل نیز نسخه‌ای دیگر از این گوشی‌ هوشمند را در وب‌سایت اندروید قرار داد.
تبلیغات

شیائومی وجود گوشی می ۶ ایکس را از طریق حساب کاربری ویبو تأیید کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این شرکت چینی وجود گوشی‌ هوشمندی را تأیید کرده  است که از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. همزمان با شیائومی، گوگل نیز تصویر و مشخصات فنی نسخه‌ای دیگر از این گوشی‌ هوشمند را در وب‌سایت اندروید قرار داده است. براین اساس به نظر می‌رسد شیائومی می ۶ ایکس در دو نسخه‌ی ۴ و ۶ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد که نسخه‌ی ۶ گیگابایتی از حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی از حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۳۲ گیگابایتی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود شیائومی این گوشی‌ هوشمند را با نام می ۶ ایکس طی مراسمی در روز ۲۵ آوریل (چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه) رونمایی کند.

می 6 ایکس

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، شیائومی می ۶ ایکس از بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی بهره خواهد برد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی‌ هوشمند باید به دوربین دوگانه در پشت گوشی در کنار سنسور اثر انگشت و بهره‌گیری از فلاش ال‌ای‌دی بین دو لنز دوربین اشاره کرد. بنا بر اطلاعات موجود، دوربین دوگانه شیائومی می ۶ ایکس از دو سنسور ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در می ۶ ایکس خبری از کلید‌های القایی لمسی در جلوی پنل نیست و این کلیدها به نمایشگر انتقال پیدا کرده‌اند. می ۶ ایکس به یک صفحه‌ نمایش ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی مجهز شده است. کلید‌های پاور و تغییر حجم صدا در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار خواهند گرفت. در پنل جلو همچون ردمی ۵ پلاس و ردمی نوت ۵ پرو، یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. همچنین باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۰۰ اشاره کرد که قدرت پردازشی این گوشی را تأمین خواهد کرد.

می 6 ایکس

شنیده‌ها حاکی از این هستند که شیائومی علاوه بر رابط کاربری اختصاصی خود، این گوشی را با بهره‌گیری از اندروید وان، با نام می A2 نیز راهی بازار خواهد کرد. اگرچه می A1 شبیه به می ۵ ایکس بود و فقط با اندروید وان راهی بازار شد؛ اما انتظار نمی‌رود می A2 در مراسم ۲۵ آوریل همزمان با می ۶ ایکس رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات