آنر 10 معرفی شد؛ تراشه کرین 970 و دوربین دوگانه با محوریت هوش مصنوعی

پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش آنر ۱۰ با بهره‌گیری از تراشه‌ی کرین ۹۷۰ و هوش مصنوعی در دوربین دوگانه رونمایی شد.
تبلیغات

آنر ۱۰ به‌عنوان جدیدترین گوشی‌ هوشمند از سری آنر رونمایی شد؛ این محصول را می‌توان نسخه‌ی ارزان‌تری از آنر ویو ۱۰ دانست. آنر ۱۰ با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۸۴ اینچی و یک بریدگی در بالای نمایشگر شبیه آیفون ۱۰ و هواوی P20 Pro رونمایی شده است. نمایشگر ۵.۸۴ اینچی این گوشی که از نوع IPS LCD است از رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره می‌برد که تراکم ۴۳۲ پیکسل بر اینچ به ارمغان می‌آورد. سنسور اثر انگشت در پایین نمایشگر قرار گرفته است.

آنر 10
آنر 10
آنر 10

از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر این گوشی‌ هوشمند باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی کرین ۹۷۰ اشاره کرد که در پرچم‌داران  پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو نیز استفاده شده است. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی، استفاده از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی است؛ با این حال محصول جدید آنر از وجود اسلات کارت حافظه بهره نمی‌برد.

آنر ۱۰ در پشت گوشی از وجود یک دوربین دوگانه بهره می‌برد که شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در کنار یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی مونوکروم است. دوربین سلفی نیز از وجود سنسور ۲۴ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. عملکرد دوربین سلفی آنر ۱۰ در زمان ثبت تصاویر پرتره، نظیر آیفون اپل است.

آنر 10

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده دوربین اصلی و سلفی آنر ۱۰ از هوش مصنوعی برای انجام تنظیات استفاده می‌کنند. در مورد ثبت ویدیو، دوربین اصلی قادر است تصاویری با رزولوشن 4K ثبت کند؛ حال آنکه دوربین سلفی ویدیو‌ی فول اچ‌دی ثبت می‌کند.

آنر ۱۰ از یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که می‌توان از طریق کابل USB‌ نوع C آن را در کمتر از ۲۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کرد. قیمت تعیین‌شده برای این گوشی هوشمند ۴۱۵ دلار است و علاقه‌مندان می‌توانند از فردا آن را خریداری کنند. آنر ۱۰ با پشتیبانی از دو اسلات سیم‌کارت در رنگ‌های بنفش، آبی، سیاه و خاکستری به فروش می‌رسد. شما می‌توانید مشخصات فنی کامل این گوشی را در جدول زیر و بخش محصولات زومیت مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات