آخرین فرصت برای دریافت گلکسی S9 و PS4 همراه با کارت هدیه و شارژ رایگان

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هورا به‌عنوان یک سرگرمی موبایلی کمک می‌کند که از زمان، پول بسازید و در عین حال با انجام فعالیت‌های ساده سرگرم شوید و زمان انتظارتون را با کلی اتفاق هیجان‌انگیز پر کنید.
تبلیغات

در هورا تعداد زیادی اپلیکیشن، بازی و ویدئوی جذاب وجود دارد. با نصب برنامه‌های مورد علاقه‌تون و تماشای ویدئو سکه‌های هورایی جایزه بگیرید. با جمع کردن سکه می‌تونید شارژ رایگان بگیرید، ارزان سفر کنید، کارت هدیه بگیرید، با تخفیف از فروشگاه‌های آنلاین خرید کنید و کلی تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

هورا برنامه ویژه‌ای برای کاربرانش در نظر گرفته؛ در طول دوره جشنواره می‌توانید جوایز فوق‌العاده‌ای دریافت کنید. این جوایز ویژه هر روز ادامه دارند؛ پس فرصت را از دست ندید و جوایز شگفت‌انگیز برنده شوید. برای دریافت هدایای هورا کافیست برنامه را نصب کنید و با انجام فعالیت‌های مختلف امتیاز کسب کنید.

در طول دوره جشنواره هورا با نصب اولین اپ در هورا علاوه بر سکه جایزه نصب، ۱۰۰ سکه هدیه می‌گیرید. به اولین تراکنش شما برای خرید شارژ نیز ۱۰۰ سکه جایزه داده می‌شود. علاوه بر این‌‌ها به ازای هر شارژی که در این مدت از طریق هورا بخرید نیز به تعداد سکه‌های جایزه شما اضافه می‌شود.

هورا

در پایان جشنواره هورا یک قرعه‌کشی برگزار می‌شود و یک عدد گوشی گلکسی اس۹ به برنده خوش‌شانس اهدا می‌شود. صبر کنید؛ خبرهای خوب هورا همچنان ادامه دارد. سه دستگاه پلی‌استیشن نیز جایزه فعال‌ترین کاربران هوراست که بدون هیچ قرعه‌کشی به ۳ نفری که بیشترین تعداد سکه را در طول دوره جشنواره جمع کنند داده می‌شود.

فراموش نکنید که با سکه‌هایی که جمع می‌کنید هم می‌توانید از تخفیف‌ها و جوایز هورایی استفاده کنید هم در قرعه‌کشی بزرگ ما شرکت کنید، پس برای شرکت در قرعه‌کشی و برخورداری از جوایز هیجان‌انگیز هورا محدودیتی در خرج کردن سکه‌هایتان ندارید.

فرصت را از دست ندید، هورایی شوید، کلی سرگرمی متنوع داشته باشید، تا می‌تونید سکه جمع کنید و برنده خوش شانس ما باشید. فقط تا ۱۲ اردیبهشت فرصت دارید، همزمان با میلاد امام زمان (عج) جشنواره به پایان می‌رسد. هورا را به دوستانتان معرفی کنید و با جمع کردن امتیاز بیشتر شانس برنده شدن تان را بالا ببرید.

همین حالا هورا رو نصب کن و برنده شو!

لینک دانلود

آدرس سایت

اینستاگرام

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات