فروش اولیه‌ P20 و P20 Pro فراتر از انتظار بوده است

سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو به‌عنوان پرچم‌داران هواوی قدم اول در فروش را با موفقیت برداشته‌اند.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

هواوی هفتم فروردین در پاریس و به‌دور از هیاهوی کنگره‌ی جهانی موبایل، پرچم‌داران سری پی ۲۰ را معرفی کرد. این گوشی‌ها با زبان طراحی جدید و دوربین‌های بهبودیافته وارد رقابت نفس‌گیر پرچم‌داران شده‌اند. پی ۲۰ به‌عنوان نسخه‌ی ارزان‌تر با نمایشگر ال‌سی‌دی و دوربین دوگانه عرضه می‌شود؛ اما نسخه‌ی پرو از همان زمان معرفی با دوربین سه‌گانه و نمایشگر اولد توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. هواوی علاوه بر این دو گوشی پرچم‌دار، پی ۲۰ لایت را نیز به‌عنوان یک میان‌رده‌ی جدید در واپسین روزهای اسفندماه معرفی کرد.

طبق اعلام مدیرعامل هواوی، این شرکت قصد دارد بیش از ۲۰ میلیون دستگاه از خانواده‌ی پی ۲۰ شامل پی ۲۰، پی ۲۰ لایت و پی ۲۰ پرو را روانه‌ی بازار کند. این هدف‌گذاری دو برابر نسبت به نسل قبل، در صورت تحقق جهش بزرگی برای هواوی محسوب می‌شود و جایگاه این شرکت در دنیای گوشی‌های هوشمند را مستحکم‌تر می‌کند. 

با محدود شدن فعالیت‌های هواوی در آمریکا، این غول چینی برای فروش پرچم‌دارانش تمرکز بیشتری روی سرزمین مادری خود خواهد داشت. طبق اطلاعات منتشرشده، هواوی در ۱۰ ثانیه‌ی اول موجود شدن این گوشی در فروشگاه‌های آنلاین عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته است؛ ارزش گوشی‌های پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو فروخته شده به ۱۰۰ میلیون یوان ۱۵ میلیون دلار) می‌رسد. این فروش پنج‌شنبه‌ی گذشته و در کشور چین بوده است. کارشناسان با توجه به این فروش اولیه‌ی مناسب، موفقیت این گوشی در سایر بازارها را پیش‌بینی‌ می‌کنند. پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو در حال حاضر در خرده‌فروشی‌های مجاز هواوی در بازارهای جهانی و برای اپراتورهای موبایل منتخب در دسترس قرار گرفته‌اند.

برای مشاهده‌ی مشخصات فنی کامل و قیمت این دو گوشی می‌توانید به صفحه‌ی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو در بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. پیش‌بینی شما در مورد فروش پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو چیست؟‌

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات