پرچمداران هواوی در سایت دیوار

یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی‌های هوشمند هواوی از جمله‌ی محصولات با کیفیتی است که می‌توان در دیوار به خرید و فروش آن‌ها پرداخت.
تبلیغات

هواوی شرکتی بود که نشان داد جنسی «چینی» هم می‌تواند قابل اعتماد باشد. این برند در ایران نیز کاملا شناخته شده است، به خصوص هنگامی که مخابرات کشور با این شرکت همکاری‌هایی از سرگرفت. حتی در مودم‌های ایرانسل و مبین‌ نت نیز ردپایی از هواوی دیده می‌شود. خرید و فروش گوشی موبایل هواوی در سایت‌های خرید و فروش آنلاین مانند دیوار با تنوع بسیاری روبرو است که این تنوع تا اندازه زیادی مرهون نزدیکی ایران و این شرکت چینی است.

قیمت و کارآیی مناسب توانست شرکت هواوی را در سال ۲۰۱۳ سومین شرکت برتر تولید کننده تلفن همراه در جهان معرفی کند. مثلا تلفن همراه هواوی در مدل اسند پی ۶ تا مدت‌های مدیدی باریک‌ترین تلفن همراه در جهان شناخته شده بود. البته به عقیده عده زیادی، این تلفن همراه شباهت انکارنشدنی به اپل داشت و جای پای سیب در آن دیده می‌شد. پی ۶، با وجود اینکه یکی از قدیمی ترینگوشی‌های هوشمند هواوی محسوب می‌شود، همچنان در سایت دیوار آگهی‌هایی از آن دیده می‌شود. قیمت آن‌ها هم بین ۲۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان متغیر است.

۲۰۱۶، سالی بود که پی ۹ به بازار آمد و آن، شاهکار هواوی عنوان شد. امکانات سخت افزاری بالا و دوربین عکاسی قوی این تلفن همراه را زبانزد خاص و عام کرد. یک دستگاه پی ۹ در حد نو در سایت دیوار، ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. هواوی اسند میت ۷ با پردازنده 32 بیتی، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری ظرفیت بالا، دیگر تلفن همراه این شرکت در سال ۲۰۱۶ بود. یک دستگاه میت ۷ در سایت دیوار به قیمت ۶۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

یک سال بعد، هواوی قوی‌تر از قبل ظاهر شد و ایرادهایی از قبیل مشکل صفحه لمسی خود را رفع کرده بود. هواوی میت ۱۰ پرو، پرچمدار جدید این شرکت است که مشخصاتی از قبیل صفحه ۶ اینچی، اندروید ۸.۱، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین دو گانه ۱۲ مگاپیکسلی دارد. خرید و فروش گوشی موبایل هواوی در این مدل که جزو جدیدترین تلفن همراه‌های شرکت معرفی می‌شود، در سایت دیوار به قیمت ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان امکان‌پذیر است. البته در مقابل، یک دستگاه میت ۱۰ پرو با دو هفته کارکرد به ادعای فروشنده و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی در این سایت به قیمت ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

هواوی پی ۱۰ پلاس، تقریبا هم‌رده با میت ۱۰ پرو، بهترین گوشی هواوی در سال ۲۰۱۷ بود. جنس بدنه این تلفن همراه کاملا فلزی است و جز تفاوت ظاهری، اندازه صفحه و رزولوشن تفاوت دیگری با آن ندارد. به جهت قیمت پایین‌تر پی ۱۰ پلاس، آگهی‌های آن در سایت دیوار بیشتر از میت ۱۰ است. به عنوان مثال، یک دستگاه تلفن همراه پی ۱۰ پلاس در حد با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به قیمت دو میلیون تومان در این سایت به حراج گذاشته شده است.

اگر هم به دنبال گوشی‌های پرفروش هواوی در سال ۲۰۱۷ هستید و در مقابل از پس هزینه‌های میت ۱۰ یا پی ۱۰ پلاس برنمی‌آیید، می‌توانید مدل «آنر ۸» را برای خود انتخاب کنید. خرید و فروش گوشی موبایل هواوی آنر ۸ در سایت دیوار قیمتی بین یک میلیون و ۳۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان دارد. این مدل نیز بی‌شباهت به سری پی نیست چراکه از نمایشگری با اندازه‌ای ۵ اینچ و دوربین دو گانه ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات